Gå til innhold

Skal ha nye tskjorter/shorts! Hjelp.


Anbefalte innlegg

Er på tide jeg skifter ut mine gamle tskjorter og shortser, jeg er ikke noe særlig glad til å handle i klesbutikker! Men trenger nå nytt.

 

Har sett folk i slike "hawai" shortser som går til knærne og litt under kneskåla. (Feks blå og hvitt med mønster og Rødt og hvitt) En kamerat sa at de selger slike på Blend, selger de slike shortser over alt? Og har de noe særlige tskjorter på blend? Tenkte meg innom i morgen for å se.

 

Trenger også nye sko som "passer" til disse sommerklærne, noen som har noen tips til hva jeg skal kjøpe? :p Jeg går normalt i skate sko og en typisk "datanerd" look med vanlig jeans og hettegenser med glidelås.

 

Er 17 år om det hjelper å oppgi alder. (Kan godt komme med andre tips til shortser osv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker best surfeshorts jeg også. Kommer helt ann på om du vil kle deg i mine øyne "pent" eller litt mer chill. Liker best chill. Min subjektive mening er at det fort ser litt jentete/gubbete/kaksete ut med kort shorts.

 

Hvis du bor i Tigerstaden kan du ta deg turen innom Swag og White Water. Urban har vel helt sikkert noe også. På Urban finner du også noen sko som er mindre varme enn skate-skoene dine. Noe Vans-ish er digg å ha i varmen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...