Notatblokk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Vi har jo en bildetråd for oss selv, jeg vil også ha en av kjæledyrene våre Alle mulige slags kjæledyr. Sånn rent bortsett fra hybelkaniner og andre typer døde kjæledyr. Det er lov å kommentere selve bildene og dyrene på bildene, men den generelle praten kan vi ta i trådene som er for den typen dyr. Litt sånn RPP-dyr, kanskje? :!: Her er hvertfall et par bilder av Mona. Jeg syns det er veldig morsomt å legge ut bilder på nettet av henne, hehe.. Liker å vise frem gullungen Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Skjønner godt at du er stolt av Mona! Hun er kjempefin! Skulle ønske jeg hadde truffet henne på orntlig en dag. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Nå som vi flytter nordover blir det hvertfall litt nærmere da Post noen bilder av Hera Edit: Får vel ta med et bilde til av Mona da, så det ikke bare blir prat! Hehe. Endret 12. juni 2007 av Juliess Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) RPP for kjæledyr, hehe. Har ingen nye av Kaos, men bildene har vel forsvunnet langt bak i hundetråden, og her ser jeg en sjanse til å komme på første-siden. Min hund, Kaos, en bokser, i gamle sofaen. Den måtte vist byttes, da noen klør rev den i stykker... (: Flere bilder følger : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det siste var litt lite. Kommer nok flere bilder etterhvert, men de ligger på mamma sin maskin for øyeblikket. Endret 12. juni 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
xeper Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Min hund, Ares, tatt for et par dager siden. Er ca 9 måneder her. Sammen med broren. Endret 12. juni 2007 av xeper Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nå som vi flytter nordover blir det hvertfall litt nærmere da Post noen bilder av Hera Edit: Får vel ta med et bilde til av Mona da, så det ikke bare blir prat! Hehe. 8844434[/snapback] Ja det blir jo myyye nærmere! Tror Hera hadde blitt redd Mona jeg haha. Hun er ikke så fan av hunder som er større enn seg selv. Ok, kan legge ut et par av godjenta mi Så fine de andre hundene var også. Kan tenke meg sofaen ble ødelagt hehe. men men. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Verdens kuleste hamster, Roger Lenke til kommentar
macciato Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Her er gullet mitt som har vært sammen med meg siden han kom til verden under senga mi Flottere beibi finnes ikke Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Her er tre bilder av Mona i dag. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Du er aktiv med tråder om dagen Juliess Vel dette er som kjent Miko og han er 3 mnd gammel Endret 19. august 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Velkommen xeper. Her du og. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Marsvinet mitt Putte som døde for et år siden 10. juni... Endret 13. juni 2007 av sorine Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Marsvinet mitt Putte som døde for et år siden 10. juni... 8856529[/snapback] Marsvinet mitt heter også putte! Putte på vei ut fra hodeputa mi, etter at han har hatt en liten turne i senga mi. Putte som slapper av på dyna mi. Avdøde Muffe, det snilleste lille dyret som noen gang har eksistert. Eina, en nydelig men muggen liten terrier. Skal poste bilde av skybert i morgen. Har ikke tatt så mange bilder av han enda. Endret 13. juni 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvordan endte du opp med det navnet? I mitt tilfelle var det fordi jeg hadde vanskeligheter med å finne på et selv, så far begynte å kalle han det, og dermed endte vi opp med Putte En av kattene til pappa. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Collien Atlas. Skal sette inn bilder av de to andre når jeg finner flere bilder av dem. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Hehe, ja, jeg syns vi må få litt liv i dyreholdemnet ogå Nå skulle jeg nettopp gå tur med Mona, ned åkeren og inn i skogen. Halvveis ned åkeren stopper hun og begynner med ett eller annet. Jeg tenker at hun kommer nok etter, og fortsetter å gå. Men etter et par minutter; fremdeles ingen Mona har kommet. Jeg måtte snu og gå tilbake. Så 100 meter fra huset ser jeg at hun står på trappa Nekter å komme når jeg roper, selv om jeg har med godteri og alt. Hun kommer bort da jeg står bare fem meter inn i åkeren, men hopper og spretter og vil ikke inn i åkeren. Så jeg tror det var ett eller annet der som skremte henne skikkelig. Hun nektet og gå mer og ville bare inn Så det får bli en tur senere i dag. Miko er bare sånn man vil klemme på Lov meg at du skal holde han i god form så han ikke blir en sånn slapp, kjedelig golden! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det så IKKE ut som at hun ville være på det mønet! XD Jada, uskarpt, jeg vet det, men det er print-versjonen Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Juliess Miko skal holdes i form det skal jeg love deg Ja det blir mye kos og lek nå om dagen og han er bare skjønn, men Mandag skal gutten på sitt første dressurkurs og sosialiseres Endret 19. august 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Eplefe: Hehe, ser rimelig skeptisk ut på bildet ja, men hun gikk glatt over alle gangene :!: Jeg var imponert, stiget tok hun også uten problemer (selv om hun falt ned en gang). Men, ikke mer agility på oss, beinet hennes er dessverre for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå