Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Jeg syns at vi ikke skal ha noe siste ordet jeg. Det blir alltid noen som får advarsel og utestengelser pga dette! Sysn vi skal bruke forumet til å hjelpe hverandre og diskutere ting som betyr noe, ikke ha et chatteforum der folk snakker om hva de gjør i hverdagen. Såklart så er jo SO nødvendig for noen, men jeg syns det blir unødvendig.

 

Jeg gir tillatelse til å motsi meg og si hva dere syns, men selv om jeg sier dette så vil jeg ikke ha flaming rettet mot meg.

 

Hvis denne diskusjonen finnes fra før så steng denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke, så vidt jeg vet, noen diskusjon rundt dette emnet fra før. Jeg synes det er fint at du tar opp dette emnet. Videre vil jeg bare formane om at ingen starter "flame-kampanjer" mot Acloyt3. Han har sin fulle rett i å ta opp dette spørsmålet. Jeg kommer vel med mine synspunkter etterhvert.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Jeg syns at vi ikke skal ha noe siste ordet jeg. Det blir alltid noen som får advarsel og utestengelser pga dette!

Smak og behag, noen liker å skrive om alt og ingenting, og da kan de få lov til det. Man trenger ikke bare ha full seriøsitet hele tiden, selv på et forum. :)

 

At enkelte får advarsler o.l er jo forsåvidt dems problem siden de ikke klarer å følge retningslinjene.

Lenke til kommentar
Såklart så er jo SO nødvendig for noen, men jeg syns det blir unødvendig.

8818888[/snapback]

Jeg syns WoW er et unødvendig spill. Jeg tror jeg ringer ned til Blizzard straks og ber de stenge det.

8826301[/snapback]

Egentlig ganske godt sagt om jeg skal være enig.

 

De som sier noe dritt får warn/ferie, og forhåpentligvis lærer de av det. (Vi har sett at ikke alle gjør det)

Lenke til kommentar

Personlig syns eg at det er fint med en tråd der ikkje alt nødvendingvis trenger å være "off-topic". Og det er ikkje bare meldinger ala "Hei, eg legger meg. God natt" der inne.

 

Alastor: Det har vært mye "undersåtter" som har fått SO stengt. Eg er vel ikkje helt uskyldig selv heller. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg tror SO er et fint sted der man kan få ut litt agresjon for andre brukere. Det er vel sånn med oss mennesker, når vi går lei oppførselen til noen så provoserer vi, og det er vel egentlig det som skjer i SO. Noen brukere orker ikke all tøsinga, andre orker ikke de selvgode drittsekkene som tror de vet alt, og noen orker bare ikke alt det tragiske.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...