uzzors2k Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kommentartråd til Steampunk modden Kom gjerne med tips, jeg er svært lite kreativ... Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Spennende mod, stå på. Likte tegningen din! Jeg reagerte bare på en liten ting: Innmaten i PCen beskyttet jeg med avispapirAvispapiret begynte nesten å brenne etter mye kutting Neste gang du skal kutte vil jeg anbefale at du skrur ut all innmaten, det der hørtes litt skummelt ut Be safe out there! Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 ja for guds skyld ta ut alt av hardware. et lite spon kan herpe hele dataen din. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
BSP Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Stilig prosjekt, holder forresten på å modde et gammelt Compaq kabinett. Hva brukte du til å etse med? (hvilken syre?) Lenke til kommentar
uzzors2k Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Da bruker jeg etse-metoden med bunnplate, sånn at symbolene blir uthevet. Etsing skjer uten syre, bare vanlig saltvann og strøm. Tilsett salt til vannet inntil strømmen når 1-5A. Jeg eksperimenterer forsatt med metoden, men så langt har Macgyver-teip gitt best resultat. Jeg har ikke noe maling liggende, men det vil kanskje fungere enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå