Mikkel™ Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Er ikke komplett ny på dette men lurer på en ting.. I guiden hw har lagd ser jeg at han som bygget pc'en bare "grafser" tak i hovedkortet og div PCI kort.. hva skjer om du berører noen kretser da? Blir de ikke ødelagt? mvh ~Xaviator Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Kretser kan gååistykker, hvis du gir dem støt.. Men hatr selv bygget en rekke datamaskiner, og ingen har hatt problemer med noe slikt.. Det finnes likevell sikring mot strøm du kan gi kretskortene.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 kan vær at d e je som e litt fanatisk da trodde det gikk til h* om du bare tok på kretsene jeg.... Har nettop kjøpt nytt hovedkort,prossesor og ram så skal mekke så fort jeg får det Sjekka bare den guiden for å se åssen du setter i ny prossesor for det har jeg aldri gjort før :S Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Før du monterer hovedkortet, kan du ta i metallet inne i kabinettet ditt for og avlede eventuell strøm, som vanligvis ikke er der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå