Gå til innhold

Surface – Andre som følger med? *Spoileradvarsel*


Anbefalte innlegg

Denne serien fanget interessen min når jeg så reklame, hvor den kjempefisken kom opp og slukte den båten :dribble:

 

To episoder er nå gått. Jeg synes det er veldig spennende (nå er jeg en person som lett blir dratt inn i filmer, serier o.l..)

 

Andre som ser på? Hva synes dere?

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderte å begynne å følge med på det, men fant ut at programmet er kansellert og at det derfor ikke kommer flere enn de 15 episodene TVNorge sender. Godt mulig de 15 episodene er bra.

8811349[/snapback]

 

Surface er en bra serie - og står fint alene på en sesong. Jeg anbefaler den veldig.

Plottet er ganske spesielt, men veldig genialt :)

Likte også at det er ting du må tenke deg litt frem til selv. Det er ikke sånn at de mater hva som skjer inn med T-skje.

 

Kanskje derfor jeg ikke anser at den ender med en cliffhanger - fordi serien har en logisk fremdrift som fører til ett gitt scenario etter siste episode er sett.

Lenke til kommentar

Kunne det gått an at dere som har sett på det skriver et kort sammendrag av hva som har skjedd i hver serie? Bare så vi som ikke klarer å holde oss våkne til 22:50 kan få vite hva som skjer... og for at det da blir enklere å henge med siden det er en uke mellom hver serie..

Lenke til kommentar
Kunne det gått an at dere som har sett på det skriver et kort sammendrag av hva som har skjedd i hver serie? Bare så vi som ikke klarer å holde oss våkne til 22:50 kan få vite hva som skjer... og for at det da blir enklere å henge med siden det er en uke mellom hver serie..

8812691[/snapback]

 

www.tv.com har episode descriptions av alle episoder i nesten alle serier :)

Bare å søke på serien og slå seg løs

Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle begynne og se på det men etter jeg så første episode gadd jeg ikke og se mer. Ble litt for dumt for meg.

8813501[/snapback]

 

Deg om det, første episode er jo bare en "get to know the characters" episode - men klart lov til å mene det du vil :)

Lenke til kommentar

tja... jeg syns det var ganske spennende ;) ble skuffa når jeg leste denne tråden da... 15 episoder bare? =/ Jeg har lasta ned 14 fra USA, men nr 15 har jeg ikke hørt noe om...

 

Ivertfall serien er bra syns nå jeg da, mye action der og, selv om de kanskje kunne brukt litt mer tid på udyrene og vulkaner :p Det så ikke helt "bra" ut ;)

 

Alt i alt er den verdt å se selv om det ikke blir noen fortsettelse der det slapp.

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om jeg liker den enda.. er litt for ... "glatt" for å si det sånn da...

 

Alle løper rundt og har det perfekt, så kommer det ett stort monster, og så masse av dem (det har jeg jo aaaldri sett før i en tv serie :p)

 

Sannsynligvis kommer jeg ikke til og like den, er ikke spennende nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...