Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor går egentlig grensa til sex?


Anbefalte innlegg

(Hvis det en tråd på det her fra før beklager jeg på forhånd)

 

Dette er noe jeg har lurt på lenge... Hvor går egentlig grensa mellom kosing og sex?

 

Er det å ligge nakne i senga ved siden av h*n sex? Er det å fingre/runke/BJ sex? Eller må man gå så langt som til samleie for at det skal kvalifiseres til sex?

 

Også et lite spørsmål på siden... Hvor langt kan kristne gå, når de velger å ikke ha sex før ekteskapet?

 

Sikkert ingen fasit her, men vil høre hva flertallet mener :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, dette er nok veldig individuelt.

For min del blir det slik: Hvis jeg har oralsex eller andre former for seksuell omgang uten penetrering med en gutt, så er det for min del "kos" eller å "holde på med noen." Men jeg sier ikke at vi har hatt sex.

For at jeg skal si at jeg har hatt sex med en så må det ha vært penetrering inne i bildet.

 

Hva det blir for lesbiske eller kristne vil jeg ikke uttale meg om, siden jeg ikke har peil på de områdene.

Lenke til kommentar
Hvor går egentlig grensa til sex?

Ved trusekanten ;)

8808917[/snapback]

 

Jeg mener dette er det enkleste og beste svaret på spørsmålet. Før det er det mer eller mindre hardcore kosing.

 

Til Steffypants, det er flere "jomfrudommer". Jentas rent fysiske jomfruhinne, oral/anal/vaginal jomfrudom, "psykisk jomfrudom" som du fortsatt har om noen har voldtatt deg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...