-mads Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Erfaingstråd for Acer Aspire 5920G Her kan dere dele erfaringer, spørre om hjelp eller tips eller alt mulig annet om Acer 5920G Selv har jeg ganske gode erfaringer med den, men det hender den er kranglete (noe jeg tror jeg pga. Vista). Snakk i vei! Endret 17. juli 2008 av -mads Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 ettersom den ikke kommer inn på lager før om en måned så er det vel svært få som har rukket å prøve den enda... Lenke til kommentar
-mads Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har visst begynt å bli svaksynt... Lenke til kommentar
gabba27 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Noen med erfaringer om acer 5920g Endret 8. juli 2007 av gabba27 Lenke til kommentar
gabba27 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 ettersom den ikke kommer inn på lager før om en måned så er det vel svært få som har rukket å prøve den enda... 8814110[/snapback] har tenkt å kjøpe den nå,men finner ingen butikker i rogaland hvor de har den. Har den ikke kommet i butikkene enda eller tar de den ikke inn?? vet den finnes i nettbutikker,men trenger den til i morgen kveld,reiser da på feire Lenke til kommentar
brjoerge Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Spaceworld Hamar har på lager til kr 11998 Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Noen med erfaringer om acer 5920g 9028607[/snapback] Jeg har litt erfaring med denne. Har hatt min i siden sist Lørdag, så har fått brukt den litt. Den har funket veldig bra, men har ikke fått testet så mye spill. I 3DMark05 og 06 har den ligget noen poeng under Zepto 6625 og Compal IFL90+, og disse er begge med 512MB dedikert minne på skjermkortet. Jeg har da ikke slått av alt som går å svirrer i bakgrunnen som sidepanelet i Vista osv. Ellers er jeg fornøyd med oppbygninga på maskinen, jeg var litt skeptisk etter å ha lest diverse tester, men jeg lurer på om de var edru når de testet. Tastaturet er meget bra, nesten på høyde med HP sine tastaturer på de gamle NX-modellene. Eneste er venstreklikk og høyreklikk knappene som irriterer meg litt, de er harde og gir fra seg et litt høyt "klikk" når man bruker de. Dette har jeg lagt bak meg siden jeg ellers er fornøyd med maskinen! Samtidig kan jeg nevne den USB-kontakten som noen av testene avskyr. At det er 1mm fra enden av kontakten til dvd-drevet er tull. Når jeg har plugget i usb-kontakten til Habu-musa så er det 1mm klaring til drevet, ingen problem for å si det sånn. I tillegg er det litt feilopplysninger ute å går på noen av nettbutikkene, det er blant annet gigabit ethernet, BGN standard på trådløskortet og intel turbomemory. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har du noe erfaringer med støynivået på Acer Aspire 5920G? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 støynivået er temmelig lavt i forhold til en del andre bærbare, men skal sies at jeg kun har erfaring fra andre acer- og hp pc'er. Er utrolig godt fornøyd med pc'en i sin helhet. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har hatt min en stund nå. Støynivået er lavt, men vifta går opp og ned i perioder, slik som mange Comapl IFL90+ og Zepto 6624 og 6625 eiere nevner hvordan deres støynivå er. Den bråker ikke noe mer enn annet i sin pris- og konkurranse klasse. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har tenkt å kanskje kjøpe denne, men er et par ting jeg lurer på. Ser at den leveres med 2GB minne, men jeg vil gjerne ha 4GB har sett at man kan opgradere minne, men hvilket type minne bruker den og hvor kan jeg finne det? Ser også at Notebookreview skriver dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor : The specifications of the 5920 are as follows: Core 2 Duo processors, 15.4-inch CrystalBrite display, Nvidia GeForce 8600M-GT graphics with 256MB dedicated memory (up to 2GB TurboCache), Intel TurboMemory (select models), Super Multi DVD drive or HD-DVD drive (select models), Up to 200GB hard drive, Up to 4GB dual-channel RAM, Intel PRO/Wireless 4965AGN wireless, Bluetooth 2.0 (select models), HDMI port (select models) Der står det på noen av tingene at det er select models. Jeg vil gjerne ha denne modelen med Intel TurboMemory, HDMI port og HD-DVD hvis det ikke koster for mye. Lenke til kommentar
sesis Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 http://www.pcworld.dk/art/8855?page=4 test av makinen Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg var også på utkikk etter den versjonen med HD-DVD, men den er så vidt jeg vet ikke tilgjengelig i Norge ennå. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg var også på utkikk etter den versjonen med HD-DVD, men den er så vidt jeg vet ikke tilgjengelig i Norge ennå. 9157920[/snapback] Noen som vet om, ev. når denne blir tilgjengelig? og pris? Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som vet hvordan batterikapasiteten på denne maskinen er? Er konstruksjonen god nok til at den tåler en liten støyt? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Tror de færreste har testet om denne tåler en liten støyt, men litt tåler den vel vil jeg tro. Er en solid maskin. Batterikapasiteten er grei nok, men kommer jo an på åssen ytelsesnivå man setter maskinen på. Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tror jeg fikk rundt 2-3 timer med balansert når jeg satt på trådløst i stua og surfa på hardware.no Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvordan er det med varmeutvikling? Jeg er i ferd med å lande på denne nå. Har dere testet HDMI-utgangen? Funker den bra? Lenke til kommentar
NoFFY Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har ikke prøvd så mange bærbare pcer, men hvordan er skjermen og oppløsningen på denne? har nå dell inspiron 6000 med 1680 x 1050, kommer jeg til å merke veldig stor forskjell? Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Den blir litt varm under spilling, men man merker ikke noe ved håndleddet. HDMI funker supert, sitter koblet til min 32" nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå