Gaston Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kanskje litt tidlig, men det er under ett år til så jeg tar sjansen (tiden får så fort for tida). Hovedgrunnen til at jeg oppretter denne tråden er noen spørsmål jeg lurer på. I følge NRK er EM biletter gyldige som reisebevis mellom de to landene. Det er fantastisk hvis det stemmer (noe det sikkert gjør). Mitt spørsmål er: Kan man skaffe seg flere billetter? Jeg har ingen, men har tenkt å reise ned med fattern og mine to lille brødre for å se et par kamper. Må vi ty til svartebørs? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det offisielle salget er over for lengst så du må nok ut på videresalgsmarkedet ja. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 På tide å fyre opp denne tråden igjen. Hvem tror dere vinner EM? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tyskland Fankern! 2-2 i privatkamp mot Hvite-Russland nå... Skal sies at det er et ganske eksperimenterende tysk lagoppstilling med mye bytter, men det burde likevel vært en grei seier å ta. Marko Marin har dog vært meget positiv, håper å få se mer til han i løpet av sommeren Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Portugal. Captain Ronaldo fører sine menn til finalen... og vinner den Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Noen som har ei side med grei oversikt over grupper (visst de er trekt) og lag (antatte lag)? Eller visst noen hadde fiksa en über første post Edit: Fant ei fin side, tilfeldigvis var det den øverste på google http://www.euro2008.uefa.com/ Endret 27. mai 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg tror de store profilene i EM i år blir: Huntelaar, Zlatan, Quaresma, Ronaldo, Lahm, Govou Jeg gleder meg stort og heier selvsagt litt på søta bror, og deretter kommer Portugal og i tredje rekke Spania. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nederland FTW Men de har ei hard gruppe ser jeg, Italia, Frankrike, Nederland og Romania :S Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 For de som ikke har fått med seg: Group A: Czech Republic • Portugal • Switzerland • Turkey Group B: Austria • Croatia • Germany • Poland Group C: France • Italy • Netherlands • Romania Group D: Greece • Russia • Spain • Sweden Er klare gruppefavoritter i alle unntatt gruppe C: Portugal, Tyskland og Spania. Gruppe C står det mellom tre land: Nederland, Italia og Frankrike. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 For de som ikke har fått med seg: Group A: Czech Republic • Portugal • Switzerland • Turkey Group B: Austria • Croatia • Germany • Poland Group C: France • Italy • Netherlands • Romania Group D: Greece • Russia • Spain • Sweden Er klare gruppefavoritter i alle unntatt gruppe C: Portugal, Tyskland og Spania. Gruppe C står det mellom tre land: Nederland, Italia og Frankrike. Burde bli grei skuring for Portugal, Spania og Tyskland ja. Tror nok Italia går seirende ut av C, mens det blir jevnt mellom Nederland og Frankrike, selv om jeg skulle ønske det var de to som kom videre Men hvem blir årets overaskelse mon tro? =P Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg kan ''nesten'' garantere at det ikke blir Romania iallefall Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Håper på Spania. Tipper Portugal kommer langt, Håper et av vertsladene imponerer. Husker jo sør-korea Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Vive la France! Tror og håper at frankrike kan gjøre bra i denne turneringen. På andre plass tror jeg på Spania. Men håper nesten litt at de driter seg ut sånn at Arragones for svi. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor folk tror på Portugal. De spilte vennskapskamp mot italia for litt siden med sitt sterkeste lag og ble rundspilt Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kan det være fordi de tapte finalen i EM2004, samt kom til semifinale i VM2006? I tillegg så har mange av spillerne fra 2006 blitt eldre nå. Selv venter jeg spent på disse tre: Polen - vant gruppen sin, uten at det var noen veldig sterke nasjoner med, sett bort ifra Portugal. (2.plass) Tsjekkia - vant gruppen sin, uten at det var noen veldig sterke nasjoner med, sett bort ifra Tyskland. (2.plass) Kroatia - var overlegne i sin gruppe, og slo tilogmed ut England (3.plass). Ellers kun Russland (2.plass) som var noe utfordring i den gruppen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Jeg gleder meg stort til EM. Skal få sett det meste av interessante kamper, selv om jeg går glipp av noen kamper innimellom på grunn av jobb samt den siste kvartfinalen og en semifinale på grunn av ferie. Min store favoritt når hverken England eller Norge er med, er definitivt Spania, både fordi jeg alltid har hatt sansen for landet, kulturen og språket, og ikke minst fordi hele fire Liverpool-spillere er med i troppen. Jeg håper også at Fernando Torres får et knallmesterskap og blir toppscorer. Jeg tror Spania vil komme langt, men i og med at de har for vane å skuffe når det gjelder så mest i mesterskap, er jeg langt ifra sikker på at de vinner, men de er én av favorittene hvert fall. Endret 28. mai 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 England :--) Hehe Du vet vel at de ikke er med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå