Gå til innhold

Noen eksperter på drager her?

Anbefalte innlegg

Føler det er litt dumt å spørre om dette, og ikke minst litt egoistisk.. Så nå har jeg krøpet til korset og da kommer mitt spørsmål,

er det noen her som hadde hatt mulighet til å laga en tegning til meg? Det det er snakk om er en drage som holder to trommestikker i et kors, i svart hvitt...

Skal bruke det som tatovering så den behøver ikke være noe stor egentlig, skal være på høyre skulderblad(?) og detaljene trenger heller ikke å være så nøyen med..

Har desverre ikke noe cash og gi siden det er dyrt nok å ta tattovering, og kan heller ikke gi bannerplass siden det skal være på kroppen min:p så er vel ikke så mye jeg kan rutte med, men hadde blitt evig glad om noen hadde tatt seg tid å prøvd..

-Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er stor forskjell.

Søk på google over kinesiske dragetattoos så ser du hva det blir.

Ikke noe i nærheten av hva vi kaller middelalderdrage.

Sjekk galleriet her. Nederst finner du en del drager. Han er også veldig flink til å tegne, så snakker du med han så får du det som du vil. Garantert bra resultat.

Endret av Cirrus
Lenke til kommentar

Kan tegne en for deg om du vill....

jeg kan ta en utfordring, så det er bare å si i fra....^^

( ja, jeg er drage tegner...men proff er jeg ikke akkurat.,...)

jeg kan starte med å skrible ned en om du vil ^^

bare si om du vill ha min spesialitet "china-drage" eller en av de "euro-dragene"

så skal du få en skisse inn i løpet av 2-3 dager....( tar 30-45 min å tegne resten er for å skyggelegge/gjøre bedre og scanne etc. etc. ^^ )

dette er en litt gammel utgave jeg tegna i årskiftet 05-06.....

post-115503-1181296055_thumb.jpg

Endret av Dracoknight
Lenke til kommentar

Gjerne det Dracoknight! En china drage er det jeg tror passer best da en euro drage blir mer eventyr, selfølgelig er jo drager eventyr, men vet ikke hvorfor men slike china drager appelerer mer til meg.. Men husk på det med trommestikkene og korset da, her et et lite bilde for å bare vise hvordan man kan gjøre det, tenker trommestikkene: http://www.impawards.com/2002/posters/drumline.jpg noe i den duren.. Tror du at du får det til? Dragen trenger forresten ikke å se så "slem" ut, vet ikke hvordan du får den til å se blid ut heller da men :p

Lenke til kommentar

Heh eh eh...skal prøve.....men kan ikke akkurat garantere en "blid" drage ^^....

Det med Trommestikkene i kors skal jeg se om jeg får til.....huff....blir sikkert mye pussing på meg nå..:O

jaja...skal se...jeg skal poste et resultat innen uka...hvis ikke bare klag på meg ^^ så skal jeg få det gjordt...

og siden det skal være en tatuering....hmmm....

Nei! detta skal jeg nok fikse...bare vent du ^^

P.S

du får si i fra fort om det skulle være no mer....jeg bruker ikke penn på det uansett....så det går ann å fikse på`n ^^

P.P.S

Har starta alt.....men sliter litt med åssen stilling han skal stå i så at han ikke ser rar ut....men det kommer seg^^

BTW, jeg fikk han til å se "blid" ut...:D

P.P.P.S

Første utkast ferdig, skal bare bruke en tid til å ren tegne det...men før jeg gjør det skal jeg få scannet det og sette det inn her for din vurdering....

men, ikke klag for mye på unødvendige streker...de fikser jeg før det blir noe bedre ut av det.... ( den dragen du ser over har jeg drivi med lenge, tar ingen tid å tegne men det tar lang tid å "perfektsjonere den...^^ )

Endret av Dracoknight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...