Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 kommer i 2007! (stemmer ikkje)

Anbefalte innlegg

There's been a few rumours spreading recently of a delay for the games release, but Konami have appeared to dispel those rumours which is illustrated in bold (2007) at the end of the trailer.

Den "nye" videoen finner du her

Såvidt jeg skjønner burde det ikke være noen tvil lenger.

Hyggelige nyheter :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh jeg bare digger siste scenen med Raiden :D

Det ble sagt at denne traileren vise bedre fps, smoothere grapichs, og whatnot takket være oppdatering på engine'nen.. Jeg så ikke noe forskjell dog.. Ikke akkurat best kvalitet fra gamevideos dog..

Fremdeles 2007.. sweeet :D

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid 4 trailer that was re-released to fix some visual errors has unintentionally whipped the gaming community into a frenzy.

The trailer was released on Konami's new Metal Gear 20th Anniversary website, and has quite a few noticeable differences between the original trailer which was released at the Electronic Entertainment Expo in 2006.

The most striking of these differences is the removal of the Playstation 3 logo during the final credits, leading some gamers to believe that the game is no longer exclusive for the Playstation 3 platform

Lenke til kommentar
The most striking of these differences is the removal of the Playstation 3 logo during the final credits, leading some gamers to believe that the game is no longer exclusive for the Playstation 3 platform

8803751[/snapback]

Hehe, jeg sier meg faktisk imponert over at folk legger merke til slikt ;) Jeg ensa det ikke engang.. :D

Lenke til kommentar

Er det noe gameplay i denne traileren? Så den første halvdelen men er jo bare cutscenes så jeg lukket nettleseren.

Skulle likt å se litt gameplay, har nemlig egentlig utelukket spillet siden jeg mislikte mgs3 såpass mye. Men mgs2 var helt konge!

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Det er samme spillestil som tidligere MGS spill, bare med oppgradert grafikk og mer stealth, sikkert en god del mer.

Likte du ikke snake eater? Synes det var et fint spill, selvsagt likte jeg spillene før svært bedre.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
på itavisen sa de at grunnen til at ps3 logoen er vekk, er at dette kansje ikke bare kommer på ps3. så vi for se hav som skjer.

8805499[/snapback]

Thursday 7 June 2007

Contrary to what you may have read elsewhere, Konami has not issued a 'remastered' or enhanced video of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

GamesRadar has spoken to Konami, who informed us that the trailer which appeared on a new MGS site this morning, and which certain aggregate portals, news blogs and websites claim displays new visual effects, is definitely not new. Konami stressed to us that it has not released any new footage, and that we won't see anything of MGS4 until E3 2007 in August.

This 'new' footage is simply a recut version of last year's E3 trailer. Smoke effects, particles, melon physics, textures - all of these things are exactly the same in both versions, with not a hint of any retouched effects to be seen. And, anyway, doesn't Konami have better things to do than fiddle around with exisiting footage?

Above: Konami has stamped out any suggestions that new, retouched footage of Metal Gear Solid 4 has been released

In fact, the only actual difference is that the E3 trailer features a credits screen with a PlayStation 3 logo, while the trailer that appeared this morning has a credit screen without the logo. Don't read anything into this, though - the Tokyo Game Show trailer we saw last September, four months after E3, also has a credits screen without a PlayStation 3 logo.

We're all rabidly excited about seeing Metal Gear Solid 4 in action, and so it's understandable that people will go coconuts over anything that even suggests to be new content. But this is not new footage, promises Konami. We'll all just have to wait until E3 to see what comes next for Solid Snake.

Kilde

Lenke til kommentar
Thursday 7 June 2007

Contrary to what you may have read elsewhere, Konami has not issued a 'remastered' or enhanced video of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

GamesRadar has spoken to Konami, who informed us that the trailer which appeared on a new MGS site this morning, and which certain aggregate portals, news blogs and websites claim displays new visual effects, is definitely not new. Konami stressed to us that it has not released any new footage, and that we won't see anything of MGS4 until E3 2007 in August.

This 'new' footage is simply a recut version of last year's E3 trailer. Smoke effects, particles, melon physics, textures - all of these things are exactly the same in both versions, with not a hint of any retouched effects to be seen. And, anyway, doesn't Konami have better things to do than fiddle around with exisiting footage?

LINK'

Så da kan vi roe ned detta..

Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke på noen.. min venstre stortå sier at spillet kommer på 360 før eller siden, og ingen.. INGEN kilder er like trygge som den.

Håper dette blusser opp til ny krig på maxconsole og eller gametrailers forumene.

From norwegian forum gamer.no

Mgs4 is now confirmed for the 360

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...