larsnl Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) her kan dere legge inn komentarer til workloggen min... Worklog Her Endret 6. juni 2007 av mills_kaviar Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Legg inn link til boble worklogen da Så slipper jeg lete den opp... Lenke til kommentar
Bartekos Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Nivået i beholderen vil vanligvis synke noe etterhvert som klossene blir slitt og gir mer plass til bremsevæske. Men når den er helt tom skulle jeg heller tro det var lekkasje et sted. Hvis den har stått lenge trenger det ikke nødvendigvis å være en stor åpenbar lekkasje heller. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Dette kan bli intrisangt, jeg skall følge med;) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Bør du ikke få sveiset den rusta først som sist? "Flekke" på rustangrep har en begrenset varighet, og alle metodene du nevner har en ting felles- de varer i de fleste tilfeller et år eller to før det er mye verre. Det eneste som duger er å få skiftet ut til ferskt metall. Når du først driver og pusser opp, og har skrudd vekk såpass mye som du har gjort, hadde jeg fått gjort det skikkelig med en gang. Fin bil! Endret 1. juli 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 porblemet er bare at jeg ikke kan sveise.. og det kan jo bli dyrt kan det ikke? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tja, er jo en del som tar på seg slikt, man trenger ikke å gå til et autorisert verksted. Forhør deg litt hos en eller annen bilklubb. Får vedkommende litt tid på seg, og du gjør grundig forarbeid, trenger det da ikke koste all verden. Mye a jobben er jo for- og etterarbeid, og det kan du jo gjøre selv. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Nei nå er det på tide med en update her snart kaviar, med litt bilder *orker ikke gå opp og se selv* :!: Endret 3. august 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå