Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg får ikke internetten til å fungere, jeg er med i et nettverk (ikke over Hamachi) som funker helt fint, men når jeg prøver å åpne opp Firefox så står det bare "Looking up Page" (eller noe sånt) det står det bare alle nettleserne mine. Og internett koblinga bare sender pakker og mottar sjeldent. Så hva kan problemet mitt være? Internetten funka fint helt til jeg skrudde på maskinen idag, og de andre i huset kommer seg fint på internett. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Prøv å kjøre en systemgjenoppretting til et tidspunkt der alt virket ok. Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting Velg å gjenopprette maskinen til et tidligere tidspunkt..... Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Eller kanskje prøve å høyre klikke på innternett tilkkoblingen å trykke "Reparer" så vil windows reakivere nettverkskortet og tømme diverse lagre. Du vil også få tildelt ny ip adresse fra dhcp servern hvis du har dynamisk ip (99% av alle hjemme pc nettverk) mvh Bountyhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå