Gå til innhold

Partibarometer for juni 2007

Hvem ville fått din stemme om det var stortingsvalg i dag?  

135 stemmer

1. 1. Hvem ville fått din stemme om det var stortingsvalg i dag?

• Demokratene [ 2 ] [1.53%]
      1
    • Det Liberale Folkeparti [ 5 ] [3.82%]
      5
    • Fremskrittspartiet [ 33 ] [25.19%]
      40
    • Høyre [ 22 ] [16.79%]
      27
    • Kristelig Folkeparti [ 2 ] [1.53%]
      1
    • Kystpartiet [ 1 ] [0.76%]
      0
    • Pensjonistpartiet [ 0 ] [0.00%]
      0
    • Rødt [ 12 ] [9.16%]
      14
    • Senterpartiet [ 2 ] [1.53%]
      2
    • Sosialistisk Venstreparti [ 9 ] [6.87%]
      10
    • Venstre [ 11 ] [8.40%]
      10
    • Norges Kommunistiske Parti [ 1 ] [0.76%]
      0
    • Det Norske Arbeiderparti [ 13 ] [9.92%]
      12
    • Kristent Samlingsparti [ 0 ] [0.00%]
      1
    • Miljøpartiet De Grønne [ 7 ] [5.34%]
      2
    • Blankt [ 7 ] [5.34%]
      7
    • Ville ikke stemt [ 4 ] [3.05%]
      3

Anbefalte innlegg

Ny måned, ny måling. Denne er representativ for juni 2007 og stenges i slutten av måneden. Opprettes ny ved månedskifte.

Så spørsmålet er enkelt. "Om det hadde vært valg idag, hvilket parti ville fått din stemme?"

Så kan man sammenligne med hva folk stemte ved valget:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455058&hl=stemte

Eller tidligere i år:

Partibarometer for januar 2006

Partibarometer for april 2006

Partibarometer for mai 2006

Partibarometer for juni 2006

Partibarometer for juli 2006

Partibarometer for september 2006

Partibarometer for oktober 2006

november 2006

Desember 2006

Januar 2007

Februar 2007

Mars 2007

April 2007

Mai 2007

Man kan si hva man stemmer og hvorfor. Man kan også diskutere fordelingen i testen og spekulere i hvorfor tendensene er som de er (til en viss grense). Ønsker man diskusjon utover dette opprett en ny tråd, eventuelt kan jeg flytte/skille ut diskusjoner som naturlig oppstår om nødvendig. Forutsetter et visst krav til saklighet. Trolling vil som altid ikke bli godt mottatt.

Flere undersøkelser kommer du til ved å klikke her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det aktuelt å opprette egne avstemninger for lokalvalg også, siden det ikke er så lenge til?

8795620[/snapback]

Ja det kan vi godt gjøres. Ser ingen grunn til at vi ikke skal gjøre det :)

8795643[/snapback]

Det ser jeg... I lokalvalg så stemmer man på lokale saker som regel. Derfor måtte det blitt åpnet en tråd for vært fylke eller noe for at det skulle blitt riktig og det hadde blitt fryktelig mange tråder

Lenke til kommentar
Er det aktuelt å opprette egne avstemninger for lokalvalg også, siden det ikke er så lenge til?

8795620[/snapback]

Ja det kan vi godt gjøres. Ser ingen grunn til at vi ikke skal gjøre det :)

8795643[/snapback]

Det ser jeg... I lokalvalg så stemmer man på lokale saker som regel. Derfor måtte det blitt åpnet en tråd for vært fylke eller noe for at det skulle blitt riktig og det hadde blitt fryktelig mange tråder

8795691[/snapback]

Enig, tror egentlig ikke lokalvalg vil være så populært, men man kan jo prøve.. hehe.

Lenke til kommentar

Trenger ikke en tråd for hvert fylke selv om det blir stemt over lokalvalg. Det gir en helhetlig oversikt. Det er faktisk nok av de som stemmer forskjellig. En tante av meg har vært medlem av AP i alle år, men lokalvalg da er det FRP som gjelder. :D

Lenke til kommentar

Høyre! Det eneste partiet som brenner for utdanning og forskning. Det er nettopp de to tingene som fører til at et land utvikler seg. Gjennom forsking på miljøet vil det føre til at vi kan skape teknologi som bevarer den bærekraftige utviklingen.

Jeg tror at gjennom økt handel med U-landene (som Høyre er for) vil føre til forurensingen de bedriver vil gå ned. For det er faktisk de fattigset landene i verden som er verstingene når det gjelder miljø. Får U-land rettet opp sin økonomiske situasjon vil man også etter hvert der nede være i stand til å tenke miljø og bærekraftig utvikling.

Stem Høyre du også, idag!

Lenke til kommentar

Fremskrittspartiet... Eneste partiet som prøver å roe ned "klimadebatten" (eller snarere "klimahysteriet") i det store og det hele (bortsett fra mindre partier, som tar helt avstand fra det). Slik landet styres i dag minner det meg mer og mer om et kommunistisk regime der hvor folket får mindre og mindre kontroll over seg selv og sin eiendom, og hvor klimakvoter og forslag om kunstig høy bensinpris tas seriøst.

Lenke til kommentar
Komunismen vil funke kjempe bra i Norge fordi vi er få folk med masse penger. Kan ikke sammenlignes med fatige cuba (som er boikotet) eller Korea (som har sterk økonomisk vekst).

Kun rike rike folk er ekte kapitalister :)

8856366[/snapback]

Hvorfor er masse penger en forutsettning for kommunisme? Jeg trodde avskaffelsen av privat eiendomsrett også fjernet all verdi disse papirlappene og myntene har i dag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...