Gå til innhold

Turbonegro nytt album (Retox)


jacoP

Anbefalte innlegg

Turbonegro nytt album!

RETOX

 

retoxtm4.png

 

Tracklist:

01 We're Gonna Drop The Atom Bomb

02 Welcome To The Garbage Dump

03 Hell Toupée

04 Stroke The Shaft

05 No

06 I'm Alpha Male

07 Do You Do You Dig Destruction

08 I Wanna Come

09 You Must Bleed/All Night Long

10 Hot And Filthy

11 Every Body Loves A Chubby Dude

12 What Is Rock?!

Albumet slippes ikke før Mandag 11 Juni, men jeg har fått høre albummet og det er ikke noe annet å si enn at jeg synes de leverer bra :)

 

Aftenposten ga "Party Animals" terningkast 4 i 22 Juni 2005, og de ga det samme til "Retox" nå i dag (5 Juni 2007)

 

Jeg ble glad da jeg hørte på albummet. "Party Animals" skapte litt opptøyer og uenigheter blant mange Turbofans. Turboneger gikk en annen vei og lagde musikk som var annerledes fra de tidligere albummene. Jeg synes "Retox" gir mye av den samme "partystemningen" "Party Animals" ga, men albummet byr også på gjenkjennelig gammel Turbo. Flere av sangene kan minne om måten Turbo spillte på i både "Never is Forever" og "Ass Cobra".

 

Selv ville jeg gitt albummet en 5'er og jeg ser frem til og sette albummet i CD-samlingen min :)

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er bedre enn Party Animals. Det minner meg litt om "Never Is Forever". Mer "Darkness" enn på PA hvertfall. Favorittene mine på Retox er:

- Stroke The Shaft

- Boys From Nowhere

- Welcome To The Garbage Dump

- Hell Toupee

- You Must Bleed/All Night Long

Hele albumet er ute på myspacen dems nå, i en uke.

www.myspace.com/turbonegro

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med retox. Likte ikke party animals noe særlig. Sangene er en fin miks av ny og gammel sound :) .

 

Favorittsanger:

- We're Gonna Drop The Atom Bomb

- Welcome To The Garbage Dump

- Hell Toupée

- Stroke The Shaft

- No, I'm Alpha Male

- Do You Do You Dig Destruction

- Hot And Filthy

- Boys From Nowhere

- Every Body Loves A Chubby Dude

 

Gleder meg til konserten 29.6 på Hell!

Lenke til kommentar

Party Animals var et album der de skiftet stil, og det vil forundre meg om de får til noe like bra som Apocalypse Dudes igjen. Hva gjør vell det? Hadde alle albummene vært som Apocalypse Dudes hadde man (i hvert fall jeg) gått lei Turbo til slutt. Turboneger har vært favouritt bandet mitt i 4 år. Det er fordi stilen har variert veldig de siste årene, men det er alikvell noe ved bandet som gjør at man kan kjennetkne hver eneste sang. Selv syntes jeg ikke Party Animals var en stor suksess, men alikevell har albummet mange Party/Live-låter som både fungerer og lager stemning. Retox vil jeg si er en blanding av gamle Turboneger (Ass Cobra og Never is Forever) og Apocalypse Dudes.

 

Håper dette er bedre enn de forrige de ga ut, syns ikke det var det store.

8820977[/snapback]

 

Håper? Du kan jo høre albummet på myspace

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...