killerboy85 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ryktene sier at Nintendo vil vise fram Wii harddisken med USB på E3... Kilde blir gøy med harddisk til wii da? Endret 5. juni 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Gode nyheter, vi får bare håpe at de lager en harddisk som er en "stand" tilsvarende den som følger med i dag, slik at det ikke tar opp masse unødvendig plass. Endret 5. juni 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Dette her er vel det ryktet jeg har mest tro på. Det er jo ikke lenge siden Nintendo ordnet med at et eksternt firma skulle fikset et filsystem for Wii. Så dette har hvertfall et grunnlag i motsettning til mange andre rykter. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 *håpe håpe* Vet ikke hvilket rykte jeg har mest tro på, vil bare ha en harddisk Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Håpe at den ikkje tar stor plass då. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Skal man bruke den til å lagre VC-spill på da f.eks.? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 ny nettbutikk i følge itavisen(?) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Håper på harddisk ja. Dette er savnet. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Skal man bruke den til å lagre VC-spill på da f.eks.? 8790239[/snapback] nei, det ska komme en ny nedlastingstjenste for wii som som er uavhengig av VC... Endret 5. juni 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Håper ihvertfall dete blir ein realitet. Samt at Nintendo åpner for mulighet for å laste ned demoer, noe som eg savner utrolig mye. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Noen som vet om det er/blir mulig å laste ned gameboy spill til wii? Endret 5. juni 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen som vet om det er/blir mulig å laste ned gamecube spill til wii? 8790804[/snapback] Det tviler jeg sterkt på, da er liksom hele greia med bakoverkompatibilitet til GC disker helt unødvendig. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen som vet om det er/blir mulig å laste ned gamecube spill til wii? 8790804[/snapback] Det tviler jeg sterkt på, da er liksom hele greia med bakoverkompatibilitet til GC disker helt unødvendig. 8791628[/snapback] Oi.. Skrev feil.. Skulle skrive GameBoy spill. :!: Spør igjen.. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Harddisk som det ultimate lagringsmedium er så last decade. Nintendo har gjort det eneste rette, satse på flash-minne, en mye raskere og mer robust teknologi som har samme kapasitet som harddiskene hadde for en ti års tid siden. Legg heller mer vekt på å videreutvikle minnekort til å håndtere større datavolum. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nintendo skulle putta inn litt mer flashminne enn 512mb. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nintendo skulle putta inn litt mer flashminne enn 512mb. 8812281[/snapback] Ja enig, 10 Gigabyte Flash hadde eid Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det koster penger, vet dere. De fleste bruker sikkert langt under det som er der uansett, så det er ikke noe poeng i å gjøre det dyrere for ALLE for at en gjeng hardcore-gamere skal slippe å kjøpe ekstra minne Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Synes de bør gjøre en slags alternativ støtte til minnekort jeg. Får jo minnekort på minst 4 GB idag, og det er nok for mine demoer synes nå jeg. Vet ikke helt om jeg liker tanken på en ekstern harddisk, den må isåfall være veldig smart laget. Kanskje som en liten vit boks som man legger Wii'n oppå, eller om man kan bytte ut stativet når man lar Wii'n stå (den grå) til en harddisk eller lignende. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Wii støtter allerede SD-kort. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ooh... det hadde vært nice med en slik harddisk ZyberZone.. en som byttet ut stativet hadde vært lekkert! (dersom de gjør det på god måte selvfølgelig..) Vet ikke helt om en harddisk hadde vært noe for meg i utgangspunktet.. jeg har ikke plass-mangel på Wii'en nå iallefall.. men, hadde vært gøy å se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå