Gå til innhold

Guide: Treff mer nøyaktig med Deagle

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å skrive en liten guide med noen få tips om hvordan man skal bruke DGL'en optimalt. Er sikkert mange som vet dette fra før, men siden noen sikkert ikke vet det er det sikkert til nytte for noen =)

Hvor treffer egentlig Deagelen ?

Dette er noe jeg faktisk ikke fikk hvite før nå nylig, men måten deagelen skyter på er helt annerledes enn andre våpen. Den treffer faktisk lavere enn vanlige våpen! I praksis vil dette si at den treffer på toppen av den nederste streken i siktet ditt. Se bilde ->

dgl.jpg

Jogge HS

Du lurer kansje på hvorfor alle tar joggeHS på deg med deagelen?

Det enkle svaret på dette er at deagelen er mer nøyaktig hvis du strafer, altså hvis du løper sidelengs og forrover. (Holder nede W(forrover) + A(venstre) eller D(høyre))

Et siste tips er at det ikke er lurt å skyte for fort, ha ca 1 sek mellomrom mellom hvert skudd du avfyrer. Da rekker recoilen å bli normal så det neste skuddet blir nøyaktig.

Håper denne guiden var nyttig :)

Endret av Nets
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I bunn og grunn så er det vel ikke du som har denne guiden, sånn helt orginalt? Mener jeg så en video/lignende om det samme for en god stund siden.

8788927[/snapback]

Jeg har plukket opp dette etter å ha gamet noen år, så er mest sansynelighvis noen som fant ut av dette før meg ja, all credit til den personen :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...