nets Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg tenkte å skrive en liten guide med noen få tips om hvordan man skal bruke DGL'en optimalt. Er sikkert mange som vet dette fra før, men siden noen sikkert ikke vet det er det sikkert til nytte for noen =) Hvor treffer egentlig Deagelen ? Dette er noe jeg faktisk ikke fikk hvite før nå nylig, men måten deagelen skyter på er helt annerledes enn andre våpen. Den treffer faktisk lavere enn vanlige våpen! I praksis vil dette si at den treffer på toppen av den nederste streken i siktet ditt. Se bilde -> Jogge HS Du lurer kansje på hvorfor alle tar joggeHS på deg med deagelen? Det enkle svaret på dette er at deagelen er mer nøyaktig hvis du strafer, altså hvis du løper sidelengs og forrover. (Holder nede W(forrover) + A(venstre) eller D(høyre)) Et siste tips er at det ikke er lurt å skyte for fort, ha ca 1 sek mellomrom mellom hvert skudd du avfyrer. Da rekker recoilen å bli normal så det neste skuddet blir nøyaktig. Håper denne guiden var nyttig Endret 5. juni 2007 av Nets Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Er jeg som lagde guiden på CG Tenkte at brukerne her på diskusjon også kunne ha glede av den Endret 5. juni 2007 av Nets Lenke til kommentar
neadii Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) OPS, EDIT: Skrev visst innlegget mitt i det du skrev ditt Jaja, fin guide. Endret 5. juni 2007 av neadii Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Les posten over edit: så det Endret 5. juni 2007 av Nets Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 I bunn og grunn så er det vel ikke du som har denne guiden, sånn helt orginalt? Mener jeg så en video/lignende om det samme for en god stund siden. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har lest denne guiden på CG og absolutt noe å lære av. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jepp, den har jeg sett på CG ... Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Detter var en bra guide, men trenger det ikke har nok skills med deagle fra før av Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 fungerer det likens på cs source? fin guide uansett. Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 fungerer det likens på cs source? fin guide uansett. 8789907[/snapback] Tviler på det, men har ikke prøvd. Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 I bunn og grunn så er det vel ikke du som har denne guiden, sånn helt orginalt? Mener jeg så en video/lignende om det samme for en god stund siden. 8788927[/snapback] Jeg har plukket opp dette etter å ha gamet noen år, så er mest sansynelighvis noen som fant ut av dette før meg ja, all credit til den personen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Her er en deagle (magnum)-guide - HEHE. :-) Snajdan har vel gitt ut en lignende deagle guide på SK Insider. Jeg selv er ikke opptatt av slike våpen-guider. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 fungerer det likens på cs source? fin guide uansett. 8789907[/snapback] tror egentlig ikke det, hvertfall når jeg prøvde Css var det (For meg, hvertfall) MYE enklere å sikte med deaglen. Forsåvidt sånn med alle våpen... Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva er CG? Catchgamer.no? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva er CG? Det er Norges største gamingportal, www.catchgamer.no Eneste minuset med dem er at adminsa dem er dumme fjortissunger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så hold deg til Gamer.no serverne. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Minus med Gamer.no er at de har få servere og derfor få spillere. CatchGamer har servere til veldig mange online spill, Gamer.no har kun CSS-server(e). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Og 1,6. Det har blitt lagt opp en tråd om vi burde skaffe TF2 servere også. Veit ikke mer enn at det er ca. 90% som stemmer ja.. Kan finne tråden.. 2 sek. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=832742&hl= Der ser du at det er 88% som stemmer ja, så det her ser lovendes ut. Endret 16. oktober 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå