miniPOK Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hei! Blir knust på alle fjell-etapper fordi rytterene mine går seg leie, sjølv om eg ikkje angrip. Nokon tips? Glad for alle svar Endret 5. juni 2007 av miniPOK Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 du lar rytterene dine hvile bak andre...(du velger det på en knapp) ikke la dem sykle for seg selv... kommer jo også ann på hvilke ryttere du har(er du csc eller t-mobile så burde du jo vinne) Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Bak mine, eller andre sine ryttere? hehe... Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 helst bak andre sine! Hvis du er Team CSC eller T-mobile så kan du jo gjerne dra også(opp bakkene, helst ikke på flatene siden de er best på klatring) Hvilken versjon har du? 2004, 2005 eller 2006? Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Kva må du forstten trykke for å hvile bak andre? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 2006 er knall bra det! fått det til? på klatreetappene.. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kva må du forstten trykke for å hvile bak andre? 8790107[/snapback] Høyreklikke på en person og så velger du "følg etter" tror jeg... men vanligvis så hviler man når man drar! og da husker jeg ikke helt va man valgte... (hadde spillet, men en ødela cd'en så jeg får et nytt i posten om noen dager) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har du patchen? Den er et must til 2006-versjonen. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Høyreklikke på en person og så velger du "følg etter" tror jeg... men vanligvis så hviler man når man drar! og da husker jeg ikke helt va man valgte... (hadde spillet, men en ødela cd'en så jeg får et nytt i posten om noen dager) 8790218[/snapback] Nokon som veit nøyaktig kva du må trykje? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Høyreklikke på en person og så velger du "følg etter" tror jeg... men vanligvis så hviler man når man drar! og da husker jeg ikke helt va man valgte... (hadde spillet, men en ødela cd'en så jeg får et nytt i posten om noen dager) 8790218[/snapback] Nokon som veit nøyaktig kva du må trykje? 8811276[/snapback] Skal du følge en opp bakkene så tror jeg det er hold posisjon du må trykke. Vær oppmerksom på at hvis du bruker denne metoden på ryttere fra andre lag kan de fort bli litt sure og be deg avløse dem. Det beste er å bruke en lagkamerat til å dra opp til du kan gå alene til mål. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Spiller pro cycling manager 2006 jeg også Men sliter litt i spurt dueller selv om jeg er quick step og Tom Boonen, jeg pleier og ta follow Hushovd f.eks mot slutten ligge på bakhjulet hans, men alikkevel bare faller han av etter hvert. Noen tips? Et spørsmål til, på klatre etapper, lønner det seg og støte tidlig eller senere på etappen når det allerede er et brudd som ligger 5 min. foran? Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Nokon som veit kva innsatsmålaren bør igge på på fjelletapper? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Nokon som veit kva innsatsmålaren bør igge på på fjelletapper? 8820863[/snapback] Nope lurer på det samme, hva pleier din ligge på flate etapper? Du kan ikke forklare hvordan du gjør det taktisk for å vinne spurten da? Endret 9. juni 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Nokon som veit kva innsatsmålaren bør igge på på fjelletapper? 8820863[/snapback] Nope lurer på det samme, hva pleier din ligge på flate etapper? Du kan ikke forklare hvordan du gjør det taktisk for å vinne spurten da? 8821482[/snapback] Pleier å følge etter langt fremme, ikkje nødvendigvis på gode spurterer, oftest toget, så berre spurte når det gjenstår 3km. Innsatsmåler ligg som oftest på 65 på flate etapper (hos meg). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nokon som veit kva innsatsmålaren bør igge på på fjelletapper? 8820863[/snapback] Nope lurer på det samme, hva pleier din ligge på flate etapper? Du kan ikke forklare hvordan du gjør det taktisk for å vinne spurten da? 8821482[/snapback] Pleier å følge etter langt fremme, ikkje nødvendigvis på gode spurterer, oftest toget, så berre spurte når det gjenstår 3km. Innsatsmåler ligg som oftest på 65 på flate etapper (hos meg). 8822618[/snapback] Så du har ikke noe spesiell taktikk? Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Så du har ikke noe spesiell taktikk? 8823771[/snapback] Nei, har ikkje brydd meg så masse med det enda. Lenke til kommentar
Calle1 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 HVor finner jeg patchen til spillet? Fant den ikke på hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) HVor finner jeg patchen til spillet? Fant den ikke på hjemmesiden dems. 8824230[/snapback] Prøv: http://www.strategyinformer.com/dlredir.ph...jlTkwiqJQ%3D%3D Endret 10. juni 2007 av miniPOK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå