Matias Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Eric Satie - Premiere Gymnopédie Yann Tiersen - La Dispute Nova Nova - Tones Alt er fransk. De froskespiserne er flinke på piano, gitt. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan vs Mike Foyle Mix) Finnes på Armin van Buurens "A state of Trance 2006". Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er veldig glad i Edvard Griegs "Trolltog". Lenke til kommentar
Matias Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Yann Tiersen - La Dispute Hos meg er det en vokalsang. Liker selv Comptine D'Un Autre Ete L'Apres og La Valse D'Amelie Version Piano fra samme album. Var det noen av de du mente? Edit: Mr. Crowley: Jeg kan spille den sånn halveis. Endret 2. juni 2007 av Matias Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Måneskinnssonaten av Beethoven må nevnes. Den tar av skikkelig i 3. sats :---) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Yann Tiersen - La Dispute Hos meg er det en vokalsang. 8768419[/snapback] Hva i all verden? Det er ikke en eneste vokal på den låta Det er visstnok trekkspill eller noe i første halvdel, men andre halvdel glimrer i sin pianomagi. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Måneskinnssonaten av Beethoven må nevnes. Den tar av skikkelig i 3. sats :---) Enig. Det fleste kjenner bare til den første delen. Liker når de oppgangene begynner. Hva i all verden? Det er ikke en eneste vokal på den låta Det er visstnok trekkspill eller noe i første halvdel, men andre halvdel glimrer i sin pianomagi. Må være noe galt med filinformasjon hos meg eller deg. Hørte en annen versjon nå, så det kan trolig være meg. Sur Le Fil er også bra fra Yann Tiersen. Endret 2. juni 2007 av Matias Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 I Dovregubbens hall av Grieg tar enormt av i slutten! moro å spille Lenke til kommentar
noodles Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Franz Liszt sine Paganini-variasjonar, då spesielt La Campanella. Eg trudde aldri eg skulle seie dette, men den er betre enn Paganini sin versjon.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fant et band/en artist som heter Eluvium. Hør på Prelude for Time Feelers. Kanskje noe repetitivt, men det er ganske fint. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Franz Liszt sine Paganini-variasjonar, då spesielt La Campanella. Eg trudde aldri eg skulle seie dette, men den er betre enn Paganini sin versjon.. Liker også La Campanella. Her er en god inspilling. Eventuelt Evgeny Kissin sin versjon. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sorgens Kammer - Dimmu Borgir Jeg driver å lærer den på piano, men jeg har ikke notene så den er vanskelig. Følte at den måtte nevnes Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Må være noe galt med filinformasjon hos meg eller deg. Hørte en annen versjon nå, så det kan trolig være meg. Sur Le Fil er også bra fra Yann Tiersen. Er ikke Monochrome du har lablet som La Dispute? Er mye synging i den "Monochrome floooows..." Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Syns egentlig den ikke er så bra men liker Canon in D av den grunn at Canon Rock er basert på den Edit: Dimmu Borgir med Sorgens Kammer er jo bare genial da ^^ Endret 5. juni 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 R.E.M - Nightswimming. Nydelig sang - enkel, men genialt. Brukes dog også violin og vokal, men pianoet i seg selv står solid alene. Erik Satie - Sonatine Byrocratique. Ett fantastisk stykke som parodierer/legger til Saties touch på mye forskjellig. Frederik Chopin - Waltz, Opus 64, uhm, mener den var i D-dur. Snakker i alle fall om Minuttvalsen, utrolig stilig stykke. Selvsagt er dette bare noen få utvalgte. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 høyrer for det meste på metal, men desse sangene elsker eg. opeth - silhouette muse - sunburn terranigma - ressurection beethoven - moonlight sonata (mvt 1 og mvt 3) ukjent artist - tetris cziffra - flight of the bumblebee (liker best gitar versjonen, fordi det er så imponerende, ellers er sangen litt kjedelig i seg skjølv) har hørt veldig lite piano-musikk, men skal prøve å nevne noen fleir seinare. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ingen spesifikke stykker, men denne karen her har ein del sjølkomponert samt sine versjoner av kjente stykker. Syns har eg veldig dyktig. Er forøvrig fra Odda han også http://www.youtube.com/profile?user=kjempekaker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Beethoven's Appassionata er fantastisk. Har den på CD. 3 deler med den mest ekstreme pianospillinga noensinne. Spesiellt del 2 er vill. Har kjøpt notene, men det er for drøyt å lære uten å kunne pianoteknikkene man trenger årevis for å lære. Endret 5. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Clint Mansell - Together We Will Live Forever Fra The Fountain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå