Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

8000 3dmark03 poeng forsvunnet:S

Anbefalte innlegg

Mitt system ligger i profilen. Jeg har nettop instalert xp på nytt fordi hardisken min døde. Derfor skulle jeg tro at jeg skulle få bedre score. Men likevel får jeg nå litt over 12000 istede for min pers på litt over 20000. Skjermkortet et rivatuner overklokket (ca 550/1800(900)mhz). Nyeste driver er lastet instalert også(en uke gammel). Setter 3dmark i sanntid uten noen andre programmer i bakgrunnen. Alle instillinger og tester er de samme som før i 3dmark.

Skal prøve med 3dmark06 nå. Kjedelig at det tar så mye plass.

LEGGER TIL: fikk absolutt laveste score som er registrert med mitt system på futuremark sin side:S

Endret av åousky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt system ligger i profilen. Jeg har nettop instalert xp på nytt fordi hardisken min døde. Derfor skulle jeg tro at jeg skulle få bedre score. Men likevel får jeg nå litt over 12000 istede for min pers på litt over 20000. Skjermkortet et rivatuner overklokket (ca 550/1800(900)mhz). Nyeste driver er lastet instalert også(en uke gammel). Setter 3dmark i sanntid uten noen andre programmer i bakgrunnen. Alle instillinger og tester er de samme som før i 3dmark.

Skal prøve med 3dmark06 nå. Kjedelig at det tar så mye plass.

LEGGER TIL: fikk absolutt laveste score som er registrert med mitt system på futuremark sin side:S

8766808[/snapback]

Har samme problem. Fikk 35XXX med mitt 8800GTX. Får nå 23XXX med samme oppsett. 06 eller 05 dalte ikke noe spesielt, men 03 var jo helt sykt. Hadde vært fint med en løsning på dette.

Endret av Megern
Lenke til kommentar
Hei, tror det er noe galt her...

Har en C2D 6300 @ 2.4ghz

2gb 5300 ram

7950gt 512mb(stock)

Kan noen av komponentene være defekt?

har alle drivers...

Tar imot all hjelp

mvh kaz

8425344[/snapback]

Ein gang hadde eg eit lignande problem....

Då hadde eg trykt på nvidia ikonet nede til høgre, valgt full AA og AF.

Eit tips kan vere å sjekke at dei er disabla.

8425360[/snapback]

Lenke til kommentar
Ein gang hadde eg eit lignande problem....

Då hadde eg trykt på nvidia ikonet nede til høgre, valgt full AA og AF.

Eit tips kan vere å sjekke at dei er disabla.

*

AHAA! var feilen ja, nå fikk jeg 19400 poeng. Takk for hjelp. :)

8770187[/snapback]

Hehe. Det var det samme med meg, men kontrollpanelet må ha stilt på dette selv. Fordi det plutselig kom tilbake vedlig mye poengmessig. Fikk 37792 nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...