Mr. Bojangles Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har sett diverse patenter til hjemmebleking, slik som "teipbiter", UV-lys o.l. Funker dette, eller er det bare piss? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Teipbiter = for å få vekk belegg... Fungerer ikke, og pussing av tennene er mye bedre... UV-lys, hjemme? Er vel det tannlegene også bruker trodde jeg Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er det noen her som faktisk har prøvd rapid white eller hva det nå heter fra tvshop? Bladde forbi det tragiske programmet en dag for lenge siden da jeg så det som skulle løse alle problemer, noe alle produktene deres gjør, ved og gjøre tennene hvite på null komma niks. Jeg lurer også på om gjør det selv blekningprodukter faktisk fungerer. Lenke til kommentar
TCLarsen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Slike hjemmeblekingsystemer har nok en viss effekt. Det går an å søke på nettet etter omtaler av spesifikke produkter for å finne folk som faktisk har testet dem. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Leste her på diskusjon.no at man kunne få bleket de i solarium. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Leste her på diskusjon.no at man kunne få bleket de i solarium. 8780583[/snapback] Ja, flere her sier at det bare er å ligge å smile i kreftboksen, så går det bra Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har testa noe greier som man skal bruke 2 ganger daglig i 14 dager, har fått veldig fine og vite tenner... Er kjøpt i Usa da men, og husker ikke hva det heter, men funka nå... Det var type gele som man klistra halvtime på tenna.. Brukte det etter regulering da tenna var gule... Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Jeg ville ikke kaste bort pengene mine på slikt tv-shop tull. Gå til en autorisert tannpleier, tekniker eller tannlege. Prøv helst å snakke med en tanntekniker istedefor tannlege, mye billigere. Saken er den at tannlegen kommer til å ta et avtrykk, så vil han/hun sende avtrykket til en tekniker, som vil sende ferdig blekeskinne tilbake til tannlege. Tekniker tar 800 kr betalt for skinnen (eks. fyllstoff, koster noen hundrelapper) og tannlege tar ca. 2000 og oppover. Hva gjør tannlegen for å tjene 1200 kr, jo han tar ett eneste avtrykk. Har selv vært i kontakt med et tanntekniske laboratorium, i Sandefjord vel og merke. Endret 2. august 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tannlege studenter er mye billigere Skal du blekke dem, så gå til noen som kan gjøre det fort og skikkelig. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ikke bruk produkter for hjemmebleking! Dette kan føre til skader på tennene. Blekeprodukter som selges over disk er sterke. Hver gang du bleker tennene, tærer du på emaljen, og det er ikke særlig lurt. Derfor er det tryggere å bleke hos tannlege. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det er vel streke saker hos tannlegen ogsa? Men der bruker de dem sikkert pa rikitg mate Har sett diverse patenter til hjemmebleking, slik som "teipbiter", UV-lys o.l. Funker dette, eller er det bare piss? Mythbusters - Teeth whitening myths (elns) edit; altsa et forslag, jeg veti kke om de har laget en sann episode. Endret 14. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Mythbusters - Teeth whitening myths (elns) Synes det faktisk hørtes kjent ut Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det er en episode men trur han gikk til tannlege for å bleike dem... Det var ivertfall ikkje heimebleikning... (ivertfall ikkje som ej huska.. ) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Mythbusters - Theeth Challange E1t5rKljsfw Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg bestilte en slik greie fra tann-bleking.no (sånn tannskinner man tilpasser selv og en "tannkremting", ikke UV-lys) og den fungerte meget bra. Tennene mine har gått fra misfargede til unormalt hvite, for å si det slik. Bestilte faktisk før jeg fikk svar i denne tråden, måtte bare prøve. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har testa noe greier som man skal bruke 2 ganger daglig i 14 dager, har fått veldig fine og vite tenner... Er kjøpt i Usa da men, og husker ikke hva det heter, men funka nå... Det var type gele som man klistra halvtime på tenna.. Brukte det etter regulering da tenna var gule... 8783428[/snapback] Jepp, slike, ikke sant? Dama kjøpte en sånn boks i USA og dæven som det funker. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Husk at man ikke vet hvor skadelig dette er enda. Jeg ville vært forsiktig med produkter kjøpt fra utlandet, da det er andre bestemmelser her i Norge. Tannlege, eller autorisert personell med utdanning innen det orale/dentale området er så absolutt det tryggeste. Men selv ikke det tannlegen din har å tilby er ufarlig. Tannlege studenter er mye billigere Skal du blekke dem, så gå til noen som kan gjøre det fort og skikkelig. Men de er ikke autoriserte, og har i henhold til EØF bestemmelser ikke lov til å utføre slikt, med mindre de har fagbrev. Noe tannlegestudenter ikke har. Tannleger har uansett ikka apparatene til å lage skinnen, det er det tannteknikeren som gjør. Edit: Jeg har kjøpt inn alt for mye dentalgreier, så jeg selger for slikk og ingenting. Si ifra hvis jeg nå bryter noen retningslinjer. Endret 28. juni 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 bare pass på at blekemiddelet inneholder karbamidperoksid. http://www.tannbleking.info/tannbleking_tester.html http://forbruker.no/pengenedine/pengebruk/article1492203.ece de som sier det er farlig er sikkert tannleger.. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) de som sier det er farlig er sikkert tannleger.. 9174798[/snapback] Å? Hvorfor det? Jeg er i bransjen selv, og får ingen garanti fra leverandør at midlene vi bruker ikke er farlige. Det er fortsatt uvisst om det er farlig, eller hvor skadelig det eventuelt er. Endret 30. juli 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg har brukt Crest Whitestrips, som sikkert er de teipbitene du sikter til, og de funker kjempebra. Jeg har fått hvitere tenner, uten at de skriker BLEKET. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå