Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hei jeg har hatt ei jente i mine øyne en stund nå og i dag begynte jeg å lure på om hu faktisk liker meg...(har ikke fortalt henne at jeg liker henne enda) når vi spilte fotball eller volleyball eller basket eller noe sånt i dag (husker ikke hva) så var det liksom alltid meg hu var "ute etter" sånn som: 'detta klarer du ikke!' bare for at jeg ikke skulle klare det og siden det var bare på meg hu gjorde det så begynte jeg å tenke på om hu kanskje likte meg... kan det være et slags tegn på at hu gjør det? btw, vet ikke om tråden holder kravene til gjesteposting, men vil holde meg anonym egentlig... håper selvfølgelig det kommer noen "ja"-svar her nå ^^) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hva sier magefølelsen din? Ta en prat med damen, det er jo tydelig at hun ikke synes du er vemmelig Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kan jo hende at hun liker deg, men for alt vi vet så syns hun du er kul og liker deg bare som en venn. Ikke få for store forhåpninger. Men for all del, bli kjent med henne! Ingen annen måte å finne det ut på, vil tro at hun heller ikke vet om hun liker deg, men hun kan jo være intressert? Lenke til kommentar
monti Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Det der kan være et tegn ja..(er jente btw) For meg kan dette høres ut som hun liker deg, jeg tror jeg hadde sagt slik til en fyr hadde jeg likt han...så jeg tror hvertfall det er et ja;) MEN..det kan jo bare være at hun liker deg som en veldig god venn da.. Endret 31. mai 2007 av monti Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hva sier magefølelsen din?Ta en prat med damen, det er jo tydelig at hun ikke synes du er vemmelig magefølelsen...tja, vet ikke. sikkert fin den hehe. har egentlig ikke tenkt over detnei, ser da heldigvis ikke ut som hu gjør det Kan jo hende at hun liker deg, men for alt vi vet så syns hun du er kul og liker deg bare som en venn. Ikke få for store forhåpninger.ja, jeg er jo veldig kul har ikke akkurat for store forhåpninger, men jeg håper da hu gjør det Men for all del, bli kjent med henne! Ingen annen måte å finne det ut på, vil tro at hun heller ikke vet om hun liker deg, men hun kan jo være intressert?ja, prøver så godt jeg kan men vi begge er ganske beskjedne hehe...spess meg ja, håper da at hu er det Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 oi oi, der kom det et svar til ja det høres jo bra ut for meg det, monti Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 sorry for trippel-posting (får ikke redigert som dere vet) men jeg lurte på noe...hvordan kan jeg finne ut åssen hu liker meg? altså, som venn osv? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Spør, prøv å små flørt å se ann reaksjonen hennes. Bare legg en hånd på skulder e.l. Lenke til kommentar
monti Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tror du bare må spørre henne...kansje hinte litt å sånt..du kan jo spørre om dere skal finne på noe..å som sagt tidligere..prøv å flørt tilbake..ta armen over skuldren osv.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 ja, takk for tipset tenkte faktisk på det når vi dreiv med fotball/basket/volleyball eller noe sånt men så droppa jeg det for jeg må ærlig innrømme at jeg var litt redd for reaksjonen hennes hehe Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Trenger ikke spørre henne med en gang, da kan du skremme henne litt, bare vær imøtekommende og frampå så finner du det fort ut. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 nei, ikke det med å spørre men det med å legge armen på skuldra hennes eller hva det nå enn var igjen... vet ikke åssen hu ville ha reagert så jeg droppa det men får iallfall en sjangs til i morra Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 men jeg vil bare takke for tips så langt. setter pris på det har dere noen andre bra tips for å finne ut om (evt hvordan) hu liker meg? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 ahh, da er jeg tilbake og fikk aldri sjansen til å prøve noe i dag gruppa mi fikk mat og sånn nesten 30 min før de andre og slutta 30 min før de andre og da så jeg egentlig henne aldri men jeg får se på mandagen igjen, da tror jeg at jeg får sett henne igjen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Flørte gjennom fysisk kontakt (som det foreslås med arm over skulder) kan fort bli veldig gjennomskuelig hvis du ikke har full kontroll hele tiden og vet nøyaktig hvor mye det er lurt å drive på før alle skjønner dine hensikter. Hvis du overhodet ikke er redd for å dumme deg ut kan jeg likevel ikke se at dette skulle by på noen som helst problemer for din del, men ellers ville jeg ha begynt å prate litt. Bryt isen med helt hverdagslige samtaleemner (dersom du ikke kjenner henne allerede). Start med å bli litt kjent hvis dere ikke allerede er det, siden kan du forsøke deg på fysisk flørting i måtelig mengde. Dersom jeg var jente, tror jeg jeg hadde blitt skeptisk om en gutt i parallellklassen som jeg aldri hadde snakket med, plutselig hadde begynt å klenge på meg. Ikke sikkert det har den effekten du ønsker, som sagt spesielt om du ikke allerede kjenner vedkommende noenlunde. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det jeg mente var en hånd på skulderen, ikke en arm over. Ettersom jeg mener bare en hånd er ganske uskyldig og legge hele armen der derimot, blir noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Flørte gjennom fysisk kontakt (som det foreslås med arm over skulder) kan fort bli veldig gjennomskuelig hvis du ikke har full kontroll hele tiden og vet nøyaktig hvor mye det er lurt å drive på før alle skjønner dine hensikter. Hvis du overhodet ikke er redd for å dumme deg ut kan jeg likevel ikke se at dette skulle by på noen som helst problemer for din del, men ellers ville jeg ha begynt å prate litt. Bryt isen med helt hverdagslige samtaleemner (dersom du ikke kjenner henne allerede). Start med å bli litt kjent hvis dere ikke allerede er det, siden kan du forsøke deg på fysisk flørting i måtelig mengde. Dersom jeg var jente, tror jeg jeg hadde blitt skeptisk om en gutt i parallellklassen som jeg aldri hadde snakket med, plutselig hadde begynt å klenge på meg. Ikke sikkert det har den effekten du ønsker, som sagt spesielt om du ikke allerede kjenner vedkommende noenlunde. da vil du kanskje vite at vi har gått i samme klasse i 3 år og gjør det fortsatt da? jaja, hadde ikke tenkt på hele armen over, bare hånda på skuldra hennes hehe sorry for misfortståelsene som kom her nå Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 da vil du kanskje vite at vi har gått i samme klasse i 3 år og gjør det fortsatt da? jaja, hadde ikke tenkt på hele armen over, bare hånda på skuldra hennes hehe sorry for misfortståelsene som kom her nå 8757396[/snapback] Tja, det innebærer ikke nødvendigvis at dere kjenner hverandre veldig godt. To av jentene i klassen min har jeg nå for eksempel gått i klasse/parallellklasse med i 8,5 år (siden midten av 5. klasse). Begge er snille, greie og søte, men til tross for at vi har kjent hverandre såpass lenge og forsåvidt kommunisert bra i alle de årene, ville det fremdeles være unaturlig om jeg nå plutselig skulle finne på å begynne å flørte fysisk med noen av dem. Men jeg tror du har tatt poenget mitt: grad av fysisk nærkontakt ved flørting avpasses etter hvor godt (ikke nødvendigvis hvor lenge) du har kjent henne. Det finner du best ut selv, men jeg ville i alle tilfelle startet med litt prat, og gradvis økt på, laaangsomt Hvis hun virkelig betyr mye for deg, tar du deg tid til å sikre at du får henne på kroken uten å skremme henne. Lenke til kommentar
monti Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 da vil du kanskje vite at vi har gått i samme klasse i 3 år og gjør det fortsatt da? jaja, hadde ikke tenkt på hele armen over, bare hånda på skuldra hennes hehe sorry for misfortståelsene som kom her nå 8757396[/snapback] Tja, det innebærer ikke nødvendigvis at dere kjenner hverandre veldig godt. To av jentene i klassen min har jeg nå for eksempel gått i klasse/parallellklasse med i 8,5 år (siden midten av 5. klasse). Begge er snille, greie og søte, men til tross for at vi har kjent hverandre såpass lenge og forsåvidt kommunisert bra i alle de årene, ville det fremdeles være unaturlig om jeg nå plutselig skulle finne på å begynne å flørte fysisk med noen av dem. Men jeg tror du har tatt poenget mitt: grad av fysisk nærkontakt ved flørting avpasses etter hvor godt (ikke nødvendigvis hvor lenge) du har kjent henne. Det finner du best ut selv, men jeg ville i alle tilfelle startet med litt prat, og gradvis økt på, laaangsomt Hvis hun virkelig betyr mye for deg, tar du deg tid til å sikre at du får henne på kroken uten å skremme henne. 8758745[/snapback] der har trådstarter et bra svar Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 jaja, jeg skjønner jo det, surbz00r. selvfølgelig, men jeg har jo snakka en del med hu gjennom den tida vett monti...gikk det litt surr i quotinga di eller sa du feil eller noe sånt? skjønte ikke helt svaret ditt med den quotinga hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå