tommen_h Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Heisann! Da var Forza 2 i hus Tenkte det kunne vært gøy å sett andre sine biler/bilder fra denne utrolige simulatoren Beste bilsimulatoren noensinne spør du meg. Forrige gang jeg fikk denne godfølelsen av et bilspill var når jeg prøvde Gran Turismo for mange år siden God grafikk, utrolig god lyd og en sinnsyk kjøreglede! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lagte mine egne In Flames vinyler på siden av bilen Ps. Kjekt med venner som er skribenter Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har noen bilder på flickr-greia mi, kommer med fler så fort jeg tar flere bilder. http://www.flickr.com/photos/8155369@N06/s...57600287272143/ Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen som har spillet som kan ta noen runder med den gamle sliteren Golf GTI MK2 å knipse noen bilder... Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg kjører golfen... men hvordan laster jeg opp bilder? Trenger jeg live gold? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Synes dere det er noe reduksjon i forhold til jaggies i fullversjonen? Noen nevneverdig forskjell? (spør ikke dere med piratkopi uten nyeste update) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 tommen_h: Meget bra, hvor lang tid tar det å mekke en slik logo? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Takker StaBBer Det tar litt tid å mekke logoer jeg brukte vel rundt 1 time på den in flames logoen Holder nå på å lage en "Death" logo på panseret har holdt på 1.5 timer nå Fortsatt lenge igjen! Utrolig fett spill altså! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har nå kommet litt lengre! Endret 31. mai 2007 av tommen_h Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvordan er det man egentlig lager logoer? Har ikke fulgt med så mye på dette Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Man har mange ikoner og figurer og sånn, så må du fargelegge symbolene dine i den fargen du vil ha, så må du forme de (vri, bevege, endre størrelse, forvrenge osv.) til det du vil ha Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Digg med stor skjerm, så man ser hva man driver med Håper dette svarte på spørsmålene dine Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) FORZANORWAY.COM: Sidan me er stolte nordmenn, må me ha eit norskt flagg på bilen vår. Difor satte eg meg ned med mine madskillz i forza 2 maling, og pusla saman eit norskt flagg, som me kan ha på bilane våre, hehe! BEHOLD! Eg skal skrive www.forzanorway.com på bilen og. Ikkje skyt meg heilt ned no då, har berre lekt meg litt Versjon 2 Det passa litt betre når bilen var raud Hehe! Dette var gøy! Endret 31. mai 2007 av dark by design Lenke til kommentar
trydis Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Flotte saker, blir artig hvis vi er en gjeng som fyker rundt der med "norske" biler Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvordan i himmelens navn har dere fått tak i spillet?? *sikle* Lenke til kommentar
trydis Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen har lastet det ned ulovlig, andre har mottatt det tidlig for å anmelde det etc. Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Andre igjen har fått det fra Komplett i dag Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Konge DBD! Keep 'em coming! Vi på ForzaNorway må kjøre rødt, hvitt og blått ja! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Konge DBD! Keep 'em coming! Vi på ForzaNorway må kjøre rødt, hvitt og blått ja! 8753576[/snapback] hehe absolutt! Skal leike meg litt meir i denne saka ikveld Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Når kommer den offisielle Gamer.no bilen? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Gamer.no bil må det bli Lekte meg litt med flagget også På en Lotus Carlton (den er lik ford scorpio eller sierra) This one goes out to DBD Det ble vel kansje LITT mye? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 haha, feit bil tommen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå