borninsin Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei er Opel Omega 16v stv 95 modell ett lurt kjøp? den har gått 228k og er så å si rustfri, litt er det jo. er dette en driftsikker bil som holder i flere år til?? han som selger skal ha 30 000kr om jeg henter den til helgen. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Sikkert grei bil til prisen. Men Opel fra den tiden har mye feil etter min mening . Det er alt fra elektrisk til motorfeil. Nå er vel Omega den mest solide bilen opel har fra den tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Disse bilene er gode å kjøre og ser egentlig bra ut, men her stopper det.. Eneste "gode" omega B er 2,5TD med manuell gearkasse. 2,0 16v er for liten motor til denne bilen, den blir lat, omega a 2,0i drar mye bedre enn denne. Men dette er langt fra værste bilen du kan kjøpe, men mye småplukk må du regne med. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hadde en '96 Omega i 4-5 år, den hadde gått nesten 300k. Eneste jeg byttet utenom slitedeler var en veivføler og en bankesensor. Sjekk for rust under, på bakdørene og i hjulbuene. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Omega B var en av verstingene med feil i den tiden men, mye kan sikkert ha blitt fixet på garanti da den var ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå