Skyttt Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Savner en tråd som er regndyrka rundt professions i LOTRO. Craftingsystemet er omfattende og flott, men muligens litt forvirrende i starten for nye spillere. Derfor føler jeg vi trenger en tråd om craftingspørsmål. Selv har jeg levla en hobbit hunter opp til level 16. Dette var mest for å oppleve The Shire som hobbit. En hunters naturlige valg av profession er woodworker, da dette åpner muligheter for å produsere egne buer. Nå har jeg derimot starta karakteren som skal fungere som min "main char", en dwarf champion (jada, det er utrolig overspilt, men klassen er jo kjempemorsom). Hva bør jeg satse på som champion? Regner med at det er noe innen metallkunst, noe som kan produsere enten våpen eller armour. Eller kan jeg få både i pose og sekk? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg føler meg helt borte når det er snakk om professions, har noen lyst til å skrive en beginners guide så blir jeg glad . Spesiellt ang alle de "crafting"-questene, hvordan får man effektivt gjennomført disse? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Basic crafting guide Advanced crafting guide Ingredients guide Crafting quests må du som regel få noen fra en annen crafting proffesion til å lage noe item NCPen vil ha. Endret 30. mai 2007 av nosync Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Spesiellt ang alle de "crafting"-questene, hvordan får man effektivt gjennomført disse? 8738508[/snapback] Ja, det lurer jeg på. Må man være et spesielt profession for noen av questene? F.eks. hvis jeg skal skaffe en fyr [ett eller annet-gems], må jeg være Jeweler da? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Regner med at du må kjøpe det eller få en annen crafter som er jeweler til å lage for deg? Spørsmål: Hva er den beste måten å gå opp i Scholar skill på? Jeg har Historian som craft. I tillegg: Jeg *Må* Ikke gjøre et eneste crafting quest om jeg ikke føler for det, eller? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du trenger IKKE å gjøre crafting quests. Du kan bare levele ved å crafte på egen hånd. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du trenger IKKE å gjøre crafting quests. Du kan bare levele ved å crafte på egen hånd. 8739407[/snapback] Rettelse, det er enkelte tilfeller, DVS når du går opp til neste nive i noen craftskills, at du får crafting quest som du må gjøre for å komme videre, men disse er kun når du går opp i nivå og de blir kun gitt av en av trainerne. Mener å huske at det står spesifikt at du må fullføre det for å kunne fortsette også. For å fullføre de vanlige crafting questene er det bare å få tak i de gjenstandene som det står du trenger. Om du lager dem selv eller får noen andre til å gjøre det er knakende likegyldig Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er en stor fordel å være en god prospector crafter (de som miner ores). For da kan du selge Dwarf-Iron Ores, noe folk er DESPERATE etter. Solgte 50stk. for 500sølv flere ganger. Ellers så hadde jeg aldri fått råd til hesten min. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er en stor fordel å være en god prospector crafter (de som miner ores). For da kan du selge Dwarf-Iron Ores, noe folk er DESPERATE etter. Solgte 50stk. for 500sølv flere ganger. Ellers så hadde jeg aldri fått råd til hesten min. 8783833[/snapback] Har hørt om Iron Ores, men hva er forskjellen på dwarf iron ores og vanlige? Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg tror man også kan tjene gullevis på forskjellige dyes! Det er jo helt villt hva de selger for.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Er en stor fordel å være en god prospector crafter (de som miner ores). For da kan du selge Dwarf-Iron Ores, noe folk er DESPERATE etter. Solgte 50stk. for 500sølv flere ganger. Ellers så hadde jeg aldri fått råd til hesten min. 8783833[/snapback] Har hørt om Iron Ores, men hva er forskjellen på dwarf iron ores og vanlige? 8825365[/snapback] Dwarf-Iron er noe folk trenger stadig vekk for å bli Artistan prospector. En som miner ores. Dwarf-Irons kan du selge for FEM hundre sølv per stack (det er 50 ores i en stack.) Slik tjente jeg penger til Mount. Lenke til kommentar
Arne_stl Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei. Vis jeg bytter profession, mister jeg da min tidligere erfaring i det proffesionet som jeg har fra før? proffesionet Har nå woodsman og har lysst å prøve Historian Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei.Vis jeg bytter profession, mister jeg da min tidligere erfaring i det proffesionet som jeg har fra før? proffesionet Har nå woodsman og har lysst å prøve Historian 8960696[/snapback] Ja du mister all erfaring når du bytter jobb. Lenke til kommentar
Kiro89 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Det kommer helt ann på. Hvis du er Tinker har du blandt annet Prospect som yrke, hvis du da bytter til feks Metalsmith som også har Prospect underlagt seg, så vil du beholde all exp i Prospect siden begge vocationene har prospecting. siden du alt er woodsman og vil bytte til historian vil du beholde all exp i farming siden begge vocationene har det professionet Endret 28. juni 2007 av kr89 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det kommer helt ann på. Hvis du er Tinker har du blandt annet Prospect som yrke, hvis du da bytter til feks Metalsmith som også har Prospect underlagt seg, så vil du beholde all exp i Prospect siden begge vocationene har prospecting. siden du alt er woodsman og vil bytte til historian vil du beholde all exp i farming siden begge vocationene har det professionet 8961532[/snapback] Selvfølgelig, det glemte jeg å nevne! Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 spiller med en hobbit burglar og er usikker på ka slags proffesion eg skal velge noken som har noken tips? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Alle som elsker crafting bør få tak PrimaGames sin Offical Game Guide til LOTRO (Vol. 1). Utrolig mye info og lange lister over hva du kan lage og ingredienser til alt! Kjempe grei å ha ved siden av maskina (har mye annen info også da). Et kapittel til hver class der det også står profession som gir flest muligheter.. For dere som bruker sverd og armours vil det vel lønne seg med noe i den duren? Jeg kjører som Armsman på min lvl 25 lore-master nå, men vurder å skifte til Historian (scholar er det som skal fungere godt for LM's) da dette skal gjøre min LM mye bedre i fellow o.l. En ting jeg ikke har skjønt med Scholar er hva du får ut av craftingen. Eks i boka står det at man får + 2,5 % critical hit chance. Er dette bare en stat-add eller et item som gir deg dette. Man kan også crafte andre ting, eks bøker og slikt som det står gir deg bedre stats også, det jeg lurer på er om slike crafts som det står gir deg + et eller annet er et item eller bare +stat. Rotete spørsmål kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå