NothinDoin™ Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Heisann! Er det noen som vet om noen sommerjobber i Kr.sand som "tar imot" en på 14 år? Mhv Ken:) Lenke til kommentar
p_reben Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tviler på at det er noen som gidder å gi deg jobb på her, snakk heller med slektninger osv. opppsøk de plassene du vil jobbe i. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er nok veldig få som har sommerjobb til 14-åringer. Men du kan prøve avisselger og Norpost. Ellers ville jeg snakket med familie. Var slik jeg skaffet meg sommerjobb. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er nok veldig få som har sommerjobb til 14-åringer. Men du kan prøve avisselger og Norpost. Ellers ville jeg snakket med familie. Var slik jeg skaffet meg sommerjobb. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Er nok veldig få som har sommerjobb til 14-åringer. Men du kan prøve avisselger og Norpost. Ellers ville jeg snakket med familie. Var slik jeg skaffet meg sommerjobb. EDIT: Er visst litt bugget nett her Endret 6. juni 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Trippel-post Men norpost er nok ikke et alternativ Jobba med det i fjord , å det er faen med slave arbeid! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Heheh. Men siden Norpost ikke er noe alternativ så ville jeg snakket med familie Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Heheh. Men siden Norpost ikke er noe alternativ så ville jeg snakket med familie 8798506[/snapback] har gjort det... Ingen som klare å skaffe Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Du kan jo prøve Aftenposten, som søndagsbud f eks. Jobber der selv (er 15). Lønna er ikke det beste du får, men du får en brukbar slump i måneden. Eneste bakdelen er jo at du må være ferdig til 9 på morran og at du gjerne bruker et par timer, men jeg syntes det er verdt det. Aftenpostens hjemmeside Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Før 9? Det kan bli et problem Klarer så vidt å presse meg opp på mårraen å ta bussen til skolen , så da er det utelukket Lenke til kommentar
Mott Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det var egentlig litt synd, for det finnes ikke stort annet enn Norpost og avisbud stillinger for 14 åringer Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 jaaja...da får jeg vente til jeg blir 16 da Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Søke dyreparken , mcdonalds elller i Skan Møbler kansje,,,,,kjenner de som eier det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå