haugo Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg får ikke til Flåklypa Grand prix lenger. Fikk bare lyst til å spille det igjen Jeg får beskjeden. finner ikke filen: d/flåklypa/data/logo/animation/credits.smk Noen som vet hvor jeg finner filen eller hvordan fikse problemet? Endret 29. mai 2007 av haugo Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hva med å reinnstallere det? Lenke til kommentar
haugo Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 det har jeg prøvd mange ganger men får den samme beskjeden hver gang. Begynner å irritere meg nå! hehe Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du kan kanskje prøve å finne filen selv, ved å lete på filen hvor du installerte spillet. F.eks C:/Programfiler/Flåklypa Lenke til kommentar
haugo Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 den eneste Credits filen jeg finner er en BIN-fil. Kanskje det har noe med .exe filen? jeg har ikke peiling jeg men takk for tipset Lenke til kommentar
haugo Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 den eneste Credits filen jeg finner er en BIN-fil.Kanskje det har noe med .exe filen? jeg har ikke peiling jeg men takk for tipset 8734642[/snapback] Problem løst Lenke til kommentar
Backmann Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 ja, det lurer jeg også på.. Hva gjorde du? Lenke til kommentar
ligut Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Jeg får også nøyaktig samme feilmeldingen som du beskriver her. Det er på Flåklypa Gullversjonen.. Vet det er lenge siden du fikset dette, men ville satt stor pris på om du kunne fortelle hva du gjorde 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå