Wild Berries Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hei. Sitter med ett meget enkelt oppsett, som følger : 1 stykk HK, Abit IC-7-G (kjøler på Northbridge). 1 stykk celeron 2.2 Ghz (med standard cpu kjøler). 1 stykk 1Gb, Geil minne. 1 stykk Gainward 5700XT skjermkort. (Skal byttes til 6600GT) etter anbefaling. 1 stykk DVD-brenner. 3 stykker HD`er. PSU`en er NorthQ Model NQ4001. Jeg har en tro på at den kan være noe svak , Og jeg har lest alle trådene her inne, og blir heller "forfulgt" av nye spørsmål. Om og visst Dere anbefaler en annen PSU, så er ikke kravene mine så store Stabil, stor vifte og mulighet for å handle dette hos www.komplett.no. Stor vifte på grunn av at den må suge luft ut av vitrineskapet / "kabinettet". Og den kan godt være "fremtidsrettet", da min eldste sønn, "vil" ha noe nytt selv. Og da kan det være mulig at hans PIV 3.2 Ghz, havner i campingvognen. Derfor spør jeg Dere til råds, igjen. Vennligst se bilde av hva denne skal kunne levere : Bilde : Takker Dere på forhånd. Vennlig Hilsen W_B Endret 29. mai 2007 av Wild Berries Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Av det jeg klarer å tolke er det en 400W strømforsyning, og det er evig nok til den maskinen. Har selv en 350W på mye kraftigere hardware, så 400W fra northq er null problem. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 400W er jo nok til den maskinen der ja. Den gamle maskinen min med en P4 2.8 GHz, 2GB RAM, GeForce 6800GT og 2 harddisker kjører fint på en 400W Chieftec-PSU. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Den er meeeeren bra nok til din maskin, og det er også en genrelt god psu med god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå