ChristR Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hei. Tenkte jeg skulle opprette en tråd for bilen min, da det forhåpentligvis kommer til å skje ting fremover. Fikk bilen 01.06. Det som er gjort til nå er: -Sotet alle vinduer unntatt frontruta. (Måtte ta av på siderutene grunnet EU-Godkjenning) -Facelift frontlykter med Xenon og xenonmatch parklys. -Facelift tåkelys forran med xenonmatch. -Facelift baklys -Blinklys i klarglass -Simons lyddemper -Speilhus i chrome -S-Line Girspak -Chromelister rundt vinduer og under frontlykter (A6 style) -WaxGuard lakkforsegling -GAS 4ch forsterker -JBL 6x9 i hattehylle -12" MTX Sub Slik så bilen ut dagen jeg fikk den: Det ble egentlig ikke gjort så mye det året.. Bortsett fra at jeg gikk til innkjøp av GPS. Så kom vinteren... Og jeg fikk lyst på tåkelys. Kjøpte Hella Micro DE og modifiserte støtfanger selv. Det ble glatt.... Dette var rett før jul, noe som resulterte i at bilen var på verksted i 1mnd. Og dagen jeg skulle få den tilbake, sier verkstedet: "Vi fikk ikke tak i ny felg" Så var det bare å skulke skolen og kjøpe nye felger og dekk... Enda mere drittutgifter. Måtte gå for noe billig: Enda mer uflaks.. Cd-Spilleren min ryker, denne har gått ut av produksjon. Heldigvis har jeg GPS med MP3 spiller. Nytt år, nye muligheter! Men desverre er det mye skole og lite jobbing, og dermed lite penger. Dessuten suger russetiden lommene mine tomme... Men jeg får iallefall kjøpt meg ny frontspoiler med orginale tåkelys, ny lysbryter og diverse. Uten lys i: Med tända ljus: Ny S-Line girspak, DEILIG! . Sommerfelgene er solgt, og noe nytt og rått er bestilt. Desverre er det pengene som gjør at jeg ikke har de på, måtte ut med 9000kr bare i forrige uke, pga service utgifter. Så hva vil skje fremover? Dette vil garantert skje: -Nye 19" felger -Sote sideruter forran igjen -Cd-Spiller, Pioneer DEH-P88RS -Rockford Fosgate Power frontsett. Bygge om dørsider forran. Ymse planer: -PS2/PS3 -2x 12" i lukket kasse -6.5" Frontsett bak -Ny(e) forsterker(e) -S3 front -S3 Interiør -Alarm med fjernstart Endret 28. mai 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ah, du har nesten drømmebilen min du. Kommer bare ann på åssen motor det sitter i den? Ser kjempebra ut denne, blir enda bedre da det kommer på nye felger! Åssen felger skal du ha? Personlig synes jeg ikke speilkappene ser så bra ut på denne bilen. De skiller seg ut, da resten av bilen er mørk. Hadde du hatt crome-felger hadde de stått i stil, og kanskje sølvfarvet bil. De blir nesten litt bling-bling. Men er jo bare mitt synspunkt, din bil Synd at de pirket på sotingen på eu-kontrollen. Skulle hatt rutene nede mens du var på kontroll, kanskje de ikke hadde sett det. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Takk takk. Det er en 1.8, så det er neppe noen drømmebil:P Felgene er hemmelige foreløpig:P Men speilhusene er litt off nå ja, men felgene kommer til å sy det hele sammen. Snart kommer også et lite venstrespeil, så da blir hvertfall det venstre mer diskret. Soting skal på igjen:) Absolutt.. Men det var lite vits i å komme med nedrulla vinduer i regnværet. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Første gang på 6mnd jeg har hatt cd-spiller Endret 31. mai 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Idag fikk jeg nye felger! Det er ikke de jeg egentlig skal ha, men jeg har ikke råd til de, så derfor kjøpte jeg noen billigere. Som kommer de jeg skal ha senere Kjedeligt valg, men skikkelige sureshots! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Nydelig bil! A3 er favoritten min blandt Audi. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 De felgene der er da ikke så værst! Cd spillern også, ikke hvilken som helst spiller du har kjøpt deg Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Felgene er jeg forsåvidt fornøyd med, men jeg kommer til å bli enda mer fornøyd når jeg får råd til de jeg egentlig skal ha! Siden jeg vurderer et stilrent og kragtig stereobygg, så fant jeg ut at denne spilleren passet best inn. Meget fornøyd med spilleren, selvom anlegget jeg har nå ikke er noe å skryte av. Imorgen blir det lakkrens, polering og waxing! Endret 3. juni 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kjempefin A3 du har! BBS CH er aldri feil, er det 19" du har der? Passer perfekt gjør dem Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Takk skal du ha! Det er 19 ja Dere aner ikke hvor vanskelig det var å få tak i 19 tommere i 5x100 i Østfold... Helt umulig faktisk! :S Dekk og felg forhandlerne i Østfold er tydeligvis veldig konservative.. Noen nektet tilogmed å legge på dekkene da de ikke hadde utstyr. Heldigvis hadde Dekksjekk i Askim det meste Vasking og polering idag! Bilen før vask: Disse produktene skulle jeg bruke: Detaljer og finnish: Haha.. Men så lat som jeg var, så var det bare dette som skjedde. -Blandet Tech Car Wash med vann, og sprøytet bilen med skum. -Vasket bilen med NXT Car Wash og Wash Mitt (Utrolig deilig å bruke!) -Crystal Deep Paint Cleaner -Crystal Deep Polish Og det var det Dekkene ble sprayet med Hot Shine Tire Spray. Felgene ble polert med Crystal Deep Polish og vokset med Gold Class Wax Resultat: Etterfulgt av en liten PhotoSession i godværet! Tilslutt en liten triksing... Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tror neste bilen min blir en A3 altså Har en Audi 100 nå. Finner liksom ikke så mye deler/styling til den.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Audi 100 er rååå Når det gjelder min bil, blir nå alle planer kastet. Den blir nå klargjort for salg. Skal rette ut alle bulker, trekke om seter, bytte ratt, gå over understell. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tja er ganske fornøyd med den. 2,3 5-rekker Riktignok sedan... Hvor mye tenker du deg for bilen da? Og en ting til, hvor kjøpte du felgene? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Alle felger, vinter som sommer er kjøpt hos Dekksjekk i Askim. 19" kostet 19 000, mens 17" kostet 11 000kr. Får jeg 100 000kr for min blir jeg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Du er VACN-medlem ja? (..skiltplaten) Edit: (ja, fant ut at du var det) Endret 17. mai 2008 av espennyh Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Klart man er VACN medlem. Må jo ha råd til reservedeler:P Apropos reservedeler. AC Kompressoren min døde i 30 grader på vei til Våler. Styrestaget synger på siste verset:P Og hva gjør man da? Bruker penger på stereo! Igår ble 6,5" Komp. sett kjøpt inn: Og 2x 12" i kasse: Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Dagens økt: Kassa: Skal inn her: Rotete og tom bil! Setene kom fra trekking. Ikke 100% men blir visstnok bedre. Må bare sittes inn først. Gulvet i bagasjerommet ferdig trukket i skai. Kondensator montert: Kassa inne. Bye bye bagasjeplass! Begynner inne i bilen imorgen. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 ingen bagasje plass nei huff trur du kommer til å merke vekta i oppoverbakker... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Du sier noe, med kassa sine 41kg, pluss forsterkere og 22mm MDF, kvalifiserer dette som juksesenk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå