Gå til innhold

lager på LAN server :S HJELP!

Anbefalte innlegg

Counter-Strike 1.6

jeg har problemer med at det lager når jeg setter opp en LAN server og sakl spille. jeg får jo ping. og det skal jeg ikke ha. har jo prøvd å formatere. men det hjelper ikke. får fortsatt ping når jeg setter opp LAN server. og slik skal det ikke være ;S

hva er galt?

nvidia geforce 7900 gs

raptor disk 150 gb 10000 rpm

2.8 GHz intel pentium D

3 gb ddr2 RAM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er akkurat det den akkurat gjør og den skal jo ikke det. ;/

jeg sjekka taskmanager. og der bruker han 3-4 av cpuen til annet som explorer.

men det skal jo ikke lagge :S

formaterte jo igår.

Lenke til kommentar
det er akkurat det den akkurat gjør og den skal jo ikke det. ;/

jeg sjekka taskmanager. og der bruker han 3-4 av cpuen til annet som explorer.

men det skal jo ikke lagge :S

formaterte jo igår.

8713581[/snapback]

sikker på at du ikke har noe annet oppe da mens du spiller?

eller dedicater du, hvis u gjør så kan du få ping, men hvis du lager selv så skal du ha 0 konstant med mindre du har noe oppe da..

Lenke til kommentar

jeg satte opp LAN server på MIN pc. har nbare utorrent oppe. og den laster jo opp og ned.

er på et lan som kalles multiLAN i bodø. og vi er ca 1000 stykker her. og mange har jo filmer og sånt så de seeder. så noe går jo over lokal nettverket. kan det ha med det å jøre?

siden alle får ca 20000/20000 kb/s begge veiene?

alle er koblet til gbit switcher. og jeg har gigakort i pcn.

Lenke til kommentar
jeg satte opp LAN server på MIN pc. har nbare utorrent oppe. og den laster jo opp og ned.

er på et lan som kalles multiLAN i bodø. og vi er ca 1000 stykker her. og mange har jo filmer og sånt så de seeder. så noe går jo over lokal nettverket. kan det ha med det å jøre?

siden alle får ca 20000/20000 kb/s begge veiene?

alle er koblet til gbit switcher. og jeg har gigakort i pcn.

8715337[/snapback]

"satte opp lan server" dedicate(setter opp en server fra DIN pc og deretter connecte din egen server) eller at du lager inpå selveste spillet?

Det "kan" også være pga at noen/fler laster storefiler fra deg(hvis du har delt mye da)

men tviler på at det er det. For det lægger ikke når du spiller?

men jeg vet ikke, du kunne jo spørt andre også da? med tanke på at det er 1000 stk der?

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

inne i spillet.

og dedicated server også.

lægga likemye ;/

mennee.

har formatert. + at jeg har lasta ned mye. så fant jeg en fil som gjorde sånn at lyden ble fucka og pcn ble treg.

så jeg tror det er det.

jeg har mange filmer. holder på å brenne ut. så kan jeg formatere engangtil utn at den fila er der :)

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...