John-Abruzzi Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 hva er det som gjør at det er kult å spinne? det er jo igrunn meningsløst. selv syns jeg det er kult men fatter ikke hvorfor Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Er vel chowoff faktoren og det å vise muskler. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 hva er det som gjør at det er kult å spinne? det er jo igrunn meningsløst. selv syns jeg det er kult men fatter ikke hvorfor 8708333[/snapback] Det er også meningsløst å drikke i helgene, du tilfører kroppen gift, du bryter ned kroppen sakte men sikkert og du kan i ytterste fall dø. Og akkurat som 'spinning' er det ikke kult. Det er derimot ganske morsomt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 hehe, det er ikke noe jeg gjør ofte, men det er litt morro da.. Gidder ikke slite ned drivknutene og grikassa, så spinning skjer aldri her, har hendt når jeg må gi voldsomt gass, men da har det stort sett ikke vært fordi at jeg vil spinne.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Svidd gummi lukter godt. Og gutter synes dekkrøyk er kult. Nesten mer moro å sladde synes jeg... Selv om bilen min er 90% etthjulstrekk, men biler er til for å brukes Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Åja det var du som laga de sporene! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Haha, sjekk den skorpa a.. Er det de rhelt sundt for drivverket, bremser osv? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har man vanlig differensial uten sperre og manuell kasse er i grunnen dette hverken vanskelig eller hardt for drivverket i korte perioder. Det kan bli hardt for diffen om man ikke gir seg og da pga. varmgang der bak. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det er kult å spinne/burne fordi flesteparten av rånerene ikke har biler som klarer det (anna en ved hjelp av vann/olje/ikke godkjente dekk/mm). Altså skiller du deg ut, og da er du tøff. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det krever ikke mye motor egentlig. Var ingen problem å lage lakrisstriper med min gamle bakhjulsdrevne Datsun med dårlig chlutch og 114HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå