Loomy Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Har sett dette på et vBulletin-forum. Det går altså ut på at man har en bbcode: eller [gvideo] som embed'er en video i selve innlegget. Det er genialt og kan sikkert bli en stor hit i humor-forumet. Info om vBulletin-løsningen - Eksempel (troooor ikke man må være logget inn for å se den, men correct me if i'm wrong). Hva tror folk om dette? Og ikke minst, hva tror forum-administratorene? EDIT: Denne er kanskje feilpostet, kan noen flytte til ønsker-forumet? Thx Endret 25. mai 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hent ut URLens tekst etter "="-tegnet, og putt det inn i en youtube tag, og filmen dukker opp [ youtube ] mcBV-cXVWFw [ / youtube ] (uten mellomrom) mcBV-cXVWFw Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 *kosemosepåueland* Har vært en etterlengtet funksjon. TY! Edit: Å lurer du på hvordan du skal få se videoen på selve youtube.com så benytter du adressen: http://www.youtube.com/watch?v= og så limer du bare inn mcBV-cXVWFw bak så det blir: . Er det mulig å få en slik url lagt til sånn at man bare kan trykke på den helt automatisk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Må bare takke for en etterlengtet funksjon Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Edit: Å lurer du på hvordan du skal få se videoen på selve youtube.com så k? 8751012[/snapback] Man kan også trykke på "Share" nederst i høyre hjørnet og bytte ut 'share' med 'watch' og fjerne evt. andre ting etter video-IDen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ahh..Dette er digg. Nå gleder jeg meg bare til at nye regler blir utarbeidet for å bekjempe misbruket som er nødt til å bre om seg. Gled dere mods. Neida. Flott tiltak. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Man kan også trykke på "Share" nederst i høyre hjørnet og bytte ut 'share' med 'watch' og fjerne evt. andre ting etter video-IDen. 8751589[/snapback] Eller benytte den linken som ligger under selve videoen Ahh..Dette er digg. Nå gleder jeg meg bare til at nye regler blir utarbeidet for å bekjempe misbruket som er nødt til å bre om seg. Gled dere mods. Neida. Flott tiltak. 8751624[/snapback] Hehe...bring it on! ^^ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eller benytte den linken som ligger under selve videoen Ah, så det ikke før nå Kjekt none the less. Neste blir forhåpentligvis mulighet til å overstyre at bildevedlegg krympes til thumbnails som man kan lenke til. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg gleder meg til en bruker går totalt 2.0 og svarer tråder kun med video replies. Hadde jeg vært en cam-whore hadde jeg sterkt vurdert det selv. Tenkt situasjon : En post bestående kun av en youtubevideo hvor jeg leser opp ..jeg vil også minne om vår tre-ords-regel som dikterer at alle emnetitler skal bestå av minst tre ord for å forklare temaet så bra som mulig slik at du skal kunne vite hva tråden omhandler uten å ha lest førsteposten. Bruk redigerknappen til å endre emnetittelen på førsteposten. Og vinker adjø. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Tamtam! Knalle greier Ueland! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva med videoer fra http://www.break.com/ ? Er jo bygd opp på samme måten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 [swf=http://www.liveleak.com/player.swf?autostart=false&token=21c_1182117575 width=425 height=350][/swf] http://www.liveleak.com/view?i=21c_1182117575 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg ahr benyttet meg av denne youtube funkjsonen, virkelig neat Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg gleder meg til en bruker går totalt 2.0 og svarer tråder kun med video replies. Hadde jeg vært en cam-whore hadde jeg sterkt vurdert det selv. Tenkt situasjon : En post bestående kun av en youtubevideo hvor jeg leser opp ..jeg vil også minne om vår tre-ords-regel som dikterer at alle emnetitler skal bestå av minst tre ord for å forklare temaet så bra som mulig slik at du skal kunne vite hva tråden omhandler uten å ha lest førsteposten. Bruk redigerknappen til å endre emnetittelen på førsteposten. Og vinker adjø. 8753103[/snapback] Og plutselig fikk youtube mange flere seere. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. MERK: Teknisk relaterte saker hvor diskusjonen har dødd ut blir og lukket for å holde det tekniske forumet ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg