Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Med henvisning til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=769163 Og med anbefaling fra Zeph: Då trur eg me stopper tråden her. Me har fått ein god diskusjon på dei tvilsomme annonsene og mange er blitt klar over saken. Finn.no har fjerna fleire av dei. Som eg skreiv tidlegare i tråden er me ikkje interessert i at folk skal bli jakta på og uthengt her på forumet, skuldig eller uskuldig, det er politiet sin jobb. Om nokon har saker med vedkommande som kan være svindel foreslår eg at dykk tar kontakt med politiet, er det fleire så kan dykk gjerne gå i lag om det, jo fleire som anmelder sånt jo betre. Tråden stenges. Så vil jeg at de som føler seg lurt/svindlet av nettopp PC StartSmart leverer en politianmeldelse til det lokale politi, og gir meg en tilbakemelding på PM. Tanken er å få en viss oversikt over hvor mange som leverer politianmeldelse, slik at man kan stå sterkere sammen. I de tilfellene hvor anmeldelsen ikke fører frem kan man supplere med at selskapet er politianmeldt i flere kommuner/distrikter, og dermed få mer press på alle sakene som en helhet. Den komplette oversikten over anmeldelsene vil jeg besørge. Av strategiske hensyn tas ikke slik dialog på åpne nettsider. Det er ikke ønskelig med en diskusjon i denne tråden, og alle poster som inneholder navn/telefonnummer/nettsider/andre gjenkjennelig informasjon vil bli bedt sensurert bort. Dette er ikke en tråd som går på en privatperson, men enkeltpersonsforetaket PC START SMART. Dette er hva som står registrert om selskapet i Brønnøysundsregisteret; http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=988495492 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Organisasjonsnummer: 988 495 492 Navn/foretaksnavn: THOR-MARTIN RUSTAD PC START SMART Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak Forretningsadresse: Osloveien 66, 3511 HØNEFOSS Kommune: RINGERIKE Postadresse: - E-postadresse: [email protected] Internettadresse: - Telefon: 93 03 81 32 Mobil: 91690571 Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 16.08.2005 Stiftelsesdato: - Innehaver Thor-Martin Rustad Næringskode®: 30.020 Prod. av datamaskiner og annet databehandlingsutstyr Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende Også registrert i: - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå