Kimelimm Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei! Når jeg bruker µTorrent og andre ting, mens den laster ned, så etter 15min eller noe, så klikker routeren, slik at den må restartes, hvorfor det? Portene var åpne før, men nå er de ikke det lenger :S Hjeeeelp! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei! Når jeg bruker µTorrent og andre ting, mens den laster ned, så etter 15min eller noe, så klikker routeren, slik at den må restartes, hvorfor det? Portene var åpne før, men nå er de ikke det lenger :S Hjeeeelp! 8696695[/snapback] Bare ved utorrent den klikker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Laster du ned på maks hastighet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hvilken router og nettleverandør har du? Reduser antall connections globalt i utorrent til f.eks 50 og prøv igjen om den krasjer. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 den står på 100MBit eller hva det står, Telenor, og en Phillips router, men den var ikke slik da portene var åpne :S? Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Opplever også samme feil med en Jenssen router, kjøpte en billig pakke med router og usb-nettverkskort sak.. for noe drit... (men det er en annen diskusjon) i Utorrent..(gidder ikke å finne tegnet for micro...) Var i kontakt med jenssen, de forklarte at ved Torrents var ble det ofte for mange NAT connections så routern kræsjet, hos meg kan windows raportere om at nettverket er tilkoblet men ikke noe internett, jeg må restarte routern hver gang det skjer... Løsningen for meg var å slå av DHT i torrentprogrammet, samt å kjøre maks 4-5 torrents samtidig, er det en VELDIG attraktiv torrent hender det at det skjer innimellom enda men det skjer VELDIG sjeldent i forhold.... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du bør sjekke mailen din på nett og se om du har fått melding om at Telenor har stengt portene dine. Løsning på at ting stopper opp er enten å kjøpe bedre router eller å begrense antall forbindelser i utorrent. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Var i kontakt med jenssen, de forklarte at ved Torrents var ble det ofte for mange NAT connections så routern kræsjet, hos meg kan windows raportere om at nettverket er tilkoblet men ikke noe internett, jeg må restarte routern hver gang det skjer... 8698817[/snapback] AKURATT det som skj er med meg! Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Samma her, har oppdatert firmwaren på routern, det hjalp litt Lenke til kommentar
1rescue Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Hallo, dette minner meg jo om noe som jeg måtte få inn med teskje. Du skriver ikke hva slags hovedkort/brikkesett du har, men jeg hadde et socket 939 msi kort der brikkesettet forårsaket random shutdowns ved overføring av store filer i LAN/Bittorrentnettverkene. Og problemet er da også beskrevet i nvidia forumet. Jeg sier ikke at dette er eller kan være årsaken til ditt problem, men det er verdt å huske på. Mvh Erik Edit: er litt trøtt, ser nå at det ikke er maskinen som rebooter men router problems. Sukk jaja Endret 26. mai 2007 av 1rescue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå