Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bryter du isen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Emnetittelen sier det meste?

 

Enten du er på date eller bare snakker med en fremmed jente/gutt du er interisert i.

Og du merker den pinlige stillheten kommer.

Hva gjør DU? :hmm:

8692380[/snapback]

"Hei. Skjer?"

Den funker godt. Veldig generell, innledende spørsmål, umulig å bruke som dårlig sjekkereplikk. :)

8695398[/snapback]

"Halla! Hva skjer 'a?" funker fint til alle formål.

8695546[/snapback]

 

Tror trådstarter tenkte på hva du skal si midt i en samtale, ikke som innledende :p Og jeg vil nesten påstå at "Skjer" er litt kjedelig. :hmm:

Endret av Tnn
Lenke til kommentar
Tror trådstarter tenkte på hva du skal si midt i en samtale, ikke som innledende :p Og jeg vil nesten påstå at "Skjer" er litt kjedelig.  :hmm:

8695660[/snapback]

Det er jo ikke å "bryte isen".

 

Men står man fast midt i en samtale er det bare å finne noe å snakke om det. Den feite kjerringa 20 meter foran dere f.eks. Ellers kan man bare skrike "Bøøøø", eller si "gjesp.. underhold meg da!".

Lenke til kommentar
Tror trådstarter tenkte på hva du skal si midt i en samtale, ikke som innledende :p Og jeg vil nesten påstå at "Skjer" er litt kjedelig.  :hmm:

8695660[/snapback]

Det er jo ikke å "bryte isen".

 

Men står man fast midt i en samtale er det bare å finne noe å snakke om det. Den feite kjerringa 20 meter foran dere f.eks. Ellers kan man bare skrike "Bøøøø", eller si "gjesp.. underhold meg da!".

8695699[/snapback]

 

Les innlegget en gang til, Det han skrev.

 

Men uansett. For å ikke dra helt av banen her. "Hæ?" Kan også funke. Hvis du sitter fast.

Lenke til kommentar

Jesus Christ folkens!

 

Tør å skill dere litt ut!

 

En pinlig taushet er der fordi dere ikke klarer å holde en samtale gåendes (fiks dette btw!), men fremmede chicks har hørt "hva skjer" "Gjesp, underhold meg" osv i mange år...

 

Prøv:

 

"Så... vært på noen kule korsbrenninger i det siste?" eller noe lignende. Få hun til å føle at grunnen til den pinlige tausheten er HENNES. da vil HUN jobbe for å få til en ny samtale.

"hva skjer" telegraferer ikke det budskapet

 

Pick-Up-Artist-

Lenke til kommentar

Jeg har brukt "Pokker... Nå tok alle de våkne hjernecellene fellesferie, og det er din skyld!" med ganske stort hell.

Den er humoristisk, du viser selvironi og du kaster ballen over til henne ved å si at det er hennes skyld.

Vær dog forberedt på at du kan få "Min skyld? Hvordan det?" i retur og planlegg et svar ut ifra det.

Lenke til kommentar
Jesus Christ folkens!

 

Tør å skill dere litt ut!

 

En pinlig taushet er der fordi dere ikke klarer å holde en samtale gåendes (fiks dette btw!), men fremmede chicks har hørt "hva skjer" "Gjesp, underhold meg" osv i mange år...

 

Prøv:

 

"Så... vært på noen kule korsbrenninger i det siste?" eller noe lignende. Få hun til å føle at grunnen til den pinlige tausheten er HENNES. da vil HUN jobbe for å få til en ny samtale.

"hva skjer" telegraferer ikke det budskapet

8696429[/snapback]

Må si meg enig. "Skjera?" o.l er ganske tamt. Humor bryter dessuten isen lettere, som du sier. ;)

Lenke til kommentar

Jeg pleier vel egentlig bare å smile veldig mye, vise at jeg er i godt humør. En ting som funker... Som kanskje er litt kvalmt, det er å vise følelser.

 

Selv pleier jeg å vise følelser på en humoristisk måte. Pleier å snakke å si "Jeg er flink på å drite meg ut!" også rett etterpå drite meg ut med vilje... Det funker. HVER GANG.

 

Og jo, en ting til som bryter isen. Ta av deg skoa, legg fra deg elektroniske duppeditter som mobil, mp3-spiller etc. og ta løpe fart og hopp ned i en fontene! Om det er noen i nærheten da.

 

Sorry for alle skrivefeil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...