Gå til innhold

X360/PS3: Assassins Creed - Ubidays 07 trailer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:dribble: Spillet jeg ser mest frem til i år.

Du ser jo at det er ingame.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Er ingame såvidt eg veit. Såfall sa hvertfall Jade Raymond -- som BTW er ei utruleg lekker dame!

8680231[/snapback]

Så ut som en salig planning etter min mening. Enkelte av kameravinklene vil jo ikke kunne fungere mens man spiller. Ingame kan jo tolkes på så mange forskjellige måter, som f eks ingame videoer. Da har man sitt på det tørre når man sier at det er ingame.

Jau, gledar meg som ein unge eg òg. Berre ankar litt på det her 'timetravel' greiene som blei nemnt. Redd om det er eit faktum, at det kan øydeleggje heile konseptet.

8680270[/snapback]

Det er vel planlagt som en trilogi dette, hvor det er forskjellige tidsepoker i hvert enkelt spill. Tror ikke dette kommer til å påvirke det første spillet så mye rent gameplaymessig, men med tanke på historien så kan det jo ha mye å si.

Lenke til kommentar
Kvifor skal du kvitte deg med 360en Tci? Ikkje noko spel for deg?

Kjem jo so mykje snop no på seinsommaren.

8681779[/snapback]

Stort sett bare dette spillet som er av interesse. Wii og PC har tatt helt over...

Lenke til kommentar

Eit spill som vekket min oppmerksomhet fra starten av, denne gjorde ikkje ventetida bedre for å si det sånn :)

Ein ting er også sikkert, eg hadde aldri i liver klart meg foruten Xbox 360 og alle kanon spilla den gir meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...