Kamikazesmurf Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Emnetittelen sier vel det meste... Hvilke filformater støttes egentlig av ps3? Tenker da på film, musikk og bilder. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Lastet ned Pirates 3-traileren idag. Den var mp4.Egentlig tror jeg alle mine pa3-videoer er mp4, selv de jeg har lagt inn selv. Musikk er vel det vanlige: Mp3 Bilder vil jeg tro er det meste. Håper forresten de snart gjør det mulig å laste ned filmer fra nettleseren, og inn på hard-drive. Jeg får det isåfall ikke til(fra nettleser til mp3-spiller gikk derimot fint). Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Musikk.. vma, mp3 og atrac i hvertfall Så kommer divx osv hvis du kjører via linux Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 tenkte utenom linux. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Klarer den andre videoformater enn mp4 forresten? Usikker der. Sikra meg ved å konvertere videoer til mp4 når jeg skulle legge innpå litt. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det hadde vært så herlig om det kom støtte for avi! Er det noen som vet om dette er sannsynlig? Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 "the firetruck's got to eat his meal fast before the other ambulances come and steal." - haha elsker det klippet! word, jeg håper på avi ass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå