Stephen Colbert Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Om du er ung og dum, eller gammel og grå og har aldri tatt i en xbox kontroller. Eller kanskje du er UBER? Du hjertelig velkommen til å spille med oss uansett! Den forrige tråden tok helt av, og interessen var helt enorm for onlinespilling med folk fra forumet. Derfor håper vi selvfølgelig at det fremdeles er flere som vil begynne og spille! (Link til forrige Tråden) Noen som har fortsatt har interesse av å spille GeoW online en kveld? Mange her fra før som kommer til å hoste en Player/Ranked Matcher i kveldene framover. Har du lyst til å bli med? Si ifra i tråden og si oss Gamertaggen din så er du inne i varmen! Følg med jevnlig på siste siden i tråden, for matcher blir annonsert her hele tiden. Mvh SaintedThomas (som lagde tråden før meg, den sniken) Lakus (som skrev dette) Og alle andre som spiller GeoW! ...og helst prøv å hold en litt seriøs tone her, OT var grunnen til den forrige ble stengt. Hvis det er greit er dere velkommne til og prate dritt, og om kamper osv HER! Sponset av Lakuspublashing Endret 22. mai 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Sponset av Team Chrissj, tråden vil være oppe til den andre er oppe TC is there for ye all! Noen som skal være med på ranka i dag? Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg, lakus, jeg! Kommer på i 19.00 tia elns? Håkai? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Håkai, noen fler som vil være med å kose? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg kan godt være med på ranka i dag... Vi må prøve å få med noen flere nordmenn da, så blir det veldig gøy Når tenker dere at dere er på da?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Thomas kom på i 19 tia sa han, regner med det blir rundt der da.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Look at my previous post noob! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Ingen som har takket meg for initiativet med denne tråden... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Takk Lakus, for at du laget denne tråden. Du er en knupp Lakus! Lakus is the greatest Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hva skjedde med den Über gode gamle tråden da? å ja... Denne stenges for litt (masse) opprydning. Åpnes ikke igjen i kveld, så dere kan unne dere en god natts søvn nå. Noen poster er alt fjernet. Hehe...Btw er med i kveld jeg og...kl 19.00 passer bra, mulig jeg skal på trening da men det får vente Endret 22. mai 2007 av mX Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hva skjedde med den Über gode gamle tråden da? 8671934[/snapback] Les videre HER så får du vite det :!: Endret 22. mai 2007 av anolop Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Off-Topic: SaintedThomas er akuratt ett år eldre en meg :!: Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 :O Co-in-ze-dense? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 :O Co-in-ze-dense? 8672329[/snapback] Er vel ikke nødvendig å plage moderatorene enda mer med off topic snakk vel Hvertfall ikke mens de rydder opp den opprinnelige tråden vi har spamma ned On topic: Gastaa er med han, selv om han heller vil spille halo... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvem hoster da? Og sen mld til de som skal være med hvertfall 15 min før det blir hosta, vi må rekke å finne serveren! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Warzone14 rounds Roof tops 8672957[/snapback] Hater den banen.... grei nok så lenge det ikke blir horing med hammer of dawn... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Var Hammer achievmenten jeg sikta etter... Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 hei! jeg joiner jeg, hvis ingen har noe i mot det.. men en advarsel, jeg suger nok hardt fordi jeg fikk akkuratt tilbake boxen etter reprasjon, så det er en stund siden jeg har spilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå