Pepsi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Noen andre som synes denne var litt mistenksom?? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...032&pos=2&tot=2 Litt vel billig for en helt ny Vaio som egentlig koster over 20k ny. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 tja.. er vel tjuvagodz da =) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det som ser for godt ut til å være sant, er som oftest det. Ta i alle fall kontakt med kjøper først, og still noen spørsmål, ang. salget. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Det som ser for godt ut til å være sant, er som oftest det. Ta i alle fall kontakt med kjøper først, og still noen spørsmål, ang. salget. 8669325[/snapback] Er det noen spørsmål som kan gjennomskue selger? Ingen problem for selger å si at alt er tipp topp og at kvitteringer medfølger. Dessverre så får ikke jeg som kjøper sett maskinen før den evt kommer på døren, da jeg bor langt fra. Kanskje lurest å bare drite i akkuratt denne maskine, selv om jeg har sykt lyst på den.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ting som ser ut til å være for godt til å være sant er som oftast det. Kvifor han skulle selge den PC-en med så store tap? Det er ikkje ulovleg å selge ting billig, men vær alltid skeptisk i sånne situasjoner, ellers kan du ende opp med eit par kilo sand i staden for PC. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Så jo veldig ut som Ebay bilder. I tillegg er maskinen kjøpt i statene (se kvitering: 1-800-BESTBUY). Så det er jo en dyr afære om den skulle kapitulere. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Du får vel pc med bedre specs enn det der for 7500.- ? Mvh Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Du får vel pc med bedre specs enn det der for 7500.- ? Mvh 8669711[/snapback] Dette er en ultraportabel liten sak, og poenget med den er ikke ytelse, men størrelse... Det kan virke litt fishy dette ja. Nesten så jeg ville slå til... Men jeg tror nok ikke jeg ville kjøpt denne maskinen uten å ha møtt selger personlig, og sett maskinen med egne øyne. Endret 22. mai 2007 av Zamoht Lenke til kommentar
Zash Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er også Vista Buisness på maskina...! Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kjenner du ingen som bor i nærheten av hønefoss da? Kanskje du kunne overtale selgeren til å ta en tur innom Elkjøp eller lignende med PCen hans, så kan jo de kanskje se om PCen virker å lignende... Koster kanskje noen hundrelapper, men er jo vesentlig billigere en å kjøpe en pose med sand Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Jepp, det er nok en mulighet. Men fornuften slår til. For min del er det viktigere å kjøpe en maskin med skikkelig supportavtale og norsk tastatur enn å spare noen tusenlapper. Det er forresten ingen personer registrert med telefonnr. som er oppgitt i annonsen, det er heller ikke noen som heter Andreas på opgitt adresse. Endret 22. mai 2007 av Zamoht Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) ups leste feil anders og andreas XD sry Endret 22. mai 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) ups leste feil anders og andreas XD sry 8669779[/snapback] Point still up Endret 22. mai 2007 av Zamoht Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Du får vel pc med bedre specs enn det der for 7500.- ? Mvh 8669711[/snapback] Oii.. flause. Så ikke helt hva slags pc det var.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Det er jo eventuellt mulig for kjøperen å benytte seg av Finn.no betalingsgaranti. Da er man jo i utgangspunktet sikret. For 0 levering i allefall. Men ikke mot tyvegods desverre. Endret 22. mai 2007 av Zamoht Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Det er jo eventuellt mulig for kjøperen å benytte seg av Finn.no betalingsgaranti. Da er man jo i utgangspunktet sikret. For 0 levering i allefall. Men ikke mot tyvegods desverre. 8669814[/snapback] Nå har jeg vært i kontakt med selger. Navnet i annonsen og navnet på han som svarte på mailen var ikke det samme. I tillegg var maskinen helt ny, medfølgende kvittering, 2 års garanti og norsk tastatur. Skurrer enda mer! Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er jo eventuellt mulig for kjøperen å benytte seg av Finn.no betalingsgaranti. Da er man jo i utgangspunktet sikret. For 0 levering i allefall. Men ikke mot tyvegods desverre. 8669814[/snapback] Nå har jeg vært i kontakt med selger. Navnet i annonsen og navnet på han som svarte på mailen var ikke det samme. I tillegg var maskinen helt ny, medfølgende kvittering, 2 års garanti og norsk tastatur. Skurrer enda mer! 8669856[/snapback] Hehe, har opplevd akkuratt det samme. Kan jo bruke den betalingssaken til finn, der du først må godkjenne det du har fått før han får pengene(?). Ellers ville jeg prøvd å kontakte den personen som står oppgitt i anonsen ved selv å finne nummeret. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Nå har jeg vært i kontakt med selger. Navnet i annonsen og navnet på han som svarte på mailen var ikke det samme.I tillegg var maskinen helt ny, medfølgende kvittering, 2 års garanti og norsk tastatur. Skurrer enda mer! 8669856[/snapback] Vel den garantien gjelder nok kun hos sony, eller Best Buy (skal ikke forveksles med bestbuy.no?). Hvorfor er bildene ni dager eldere enn annonsen? Man kan vel spørre om å få noen nyere bilder med datostempling. Endret 22. mai 2007 av Sean M. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Nå har jeg vært i kontakt med selger. Navnet i annonsen og navnet på han som svarte på mailen var ikke det samme.I tillegg var maskinen helt ny, medfølgende kvittering, 2 års garanti og norsk tastatur. Skurrer enda mer! 8669856[/snapback] Kan noen bekrefte at Sony i det hele tatt leverer norsk tastatur til sine bærbare? Screenshot or it didn't happen! Endret 22. mai 2007 av Zamoht Lenke til kommentar
pengwen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Noen andre som synes denne var litt mistenksom?? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...032&pos=2&tot=2 Litt vel billig for en helt ny Vaio som egentlig koster over 20k ny. 8669306[/snapback] Finn.no har en tips-tjeneste helt nederst, de er helt sikker glad for å slippe å omsette ulovlige varer. Derfor har jeg også tipset dem, med en link til hva en sånn maskin koster ny. Er spent på svaret. http://www3.shopping.com/xPO-Sony-Sony-VAI...Laptop-Computer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg