Singh tha king Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hallo! Vet noen hvorfor jeg får "*nicket mitt* timed out" etter par minutter på en server? kjøpte css i dag... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Sjekk brannmuren din i windows/router. Det tror jeg er første bud Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) takk for svar. Skal sjekke det nå. Men det rare er at jeg får spilte det kanskje i 10 min. edit: hvordan sjekker jeg det? Har AVG antivirus, og zonealarm brannmur... Endret 21. mai 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Om du har rutermodem; Les her! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) har vel en rutermodem....speedtouch 510i, men den er ikke trådløs...skal lese igjennom tråden. hvor finner jeg toolbox? hmm får bare opp "klarer ikke å finne nettsiden" Endret 21. mai 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hmm. 1. http://www.whatismyip.com - kopier IP-en og lim i adressefeltet. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) akkurat det jeg gjør....limer inn alle tallene (ipen) i adressefelten....det eneste jeg får opp er: Klarte ikke opprette tilkobling ip adressen: http://193.xxx.xxx.xxx/ (adressefeltet etter at jeg har trykket eneter) Bruker forresten firefox.... Edit: får det samma opp i IE....Kanskje det er feil ip-adresse? Endret 21. mai 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 http://portforward.com/english/routers/por...ch510iindex.htm Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) funker ikke. akkurat den samme ipen jeg fikk fra det andre nettsted. Det rare er at jeg har hatt cs:s før, og da funka det fett. Reinstalerte det dag... (kjøpt nytt i butikken) tror kanskje zonealarm er problemet! kommer snart med svar. EIDT: det hjalp dessverre ikke =/ Rart det med ipen ikke funker som det skal..... Endret 21. mai 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Jada! Skreiv cmd --> ipconfig --> og skreiv inn standar gateway! Da fikk jeg opp en telio lignende side....men hvor er toolboxen tro? edit: noen som vet hva jeg skal gjøre? er mange forskjelleige valg? og gjelder det for routeren min? Endret 22. mai 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) hvis jeg skriver whatismyip.com (ipaddressen jeg får), så får jeg ingenting opp, men tar jeg gateway adressen som jeg får ved ipconfig, kommer jeg inn på sipura. Finner jeg toolbox der? hvor i så fall... faen! kan slette de to siste postene, så kan jed "editere" den første av de tre. Endret 23. mai 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hmm, ta printscreen av hva du får opp da. Edit: Prøvde du å stenge AVG og ZoneAlarm, for så å teste med CSS? Endret 23. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har du tegn i navnet ditt? På Steam sine forums står det at man skal ta en navn uten mellomrom og tegn. Bruk et navn som et normalt, fks: SinghThaKing. Btw.. Søk på steam forum om du vil ha mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå