The Ghost Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hello Fikk nå en anledning til å RMA mitt ASUS P5N32-E SLI PLUSS og for ved den anledning igjen 1952,- Har lyst på SLI støtte, men så har jo 680i SLI en del problemer pr. dags dato ... P35 klokker bra, men skulle gjerne hatt X38, emn det har ikke kommet ut ennå så langt jeg vet .... Men klokker P35/G33 like bra på samme lave volt som på 680i SLI ? Skal enten ha Gigabyte eller ASUS helst Gigabyte om det blir Intel chipset .... Foxconn er en mulighet, emn bare om det blir 680i SLI .... Klarer ikke helt å bestemme meg ennå, men så har ikke pengene kommer ennå og om det er lurt å gå for X38 evnt. vente litt til problemer med 680i SLI blir løst hw/sw messig eller at prisene synker litt på P35 så kan jeg det da jeg nå sitter på et hovedkort jeg hadde ligganes (250,- fra Ebay ): Takker Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Vil egentlig ikke anbefale 680i med mindre du vil heller spille enn overklokke egentlig. Synes det er altfor mange som har problemer med de kortene. Kanskje et Striker kort eller DFI 680 kortet hvis det skulle vært noe. Men hva med et "billig" 965 kort? Så kan du kjøpe nytt hk igjen når det kommer noe ordentlig på markedet. (DFI X38?) Kanskje et P5B-E plus kunne vært noe? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg driver jo å klokker og til høsten skal jeg kjøpe WC ..... Om det ike hadde vært heatpipe så hadde det vært bra for da tregner jeg bare å kjøle NB Om det blir litt mer enn 2000,- gjør ikke noe da har ca. 600,- på konto, men helst ikke ... aspstein: Om jeg skal ha et "vente" HK kan jeg jo likesågodt ha det jeg har nå :S ?? Om jeg ikke tar helt feil så koster P5B-E PLUS ca. 1200,- og da kan jeg vel kjøpe mATX med G33 fra Gigabyte da det klokker opp mot 400-500FSB (Beste mATX ) men om det none gang kommer til norge da .... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg driver jo å klokker og til høsten skal jeg kjøpe WC ..... Om det ike hadde vært heatpipe så hadde det vært bra for da tregner jeg bare å kjøle NB Om det blir litt mer enn 2000,- gjør ikke noe da har ca. 600,- på konto, men helst ikke ... aspstein: Om jeg skal ha et "vente" HK kan jeg jo likesågodt ha det jeg har nå :S ?? Om jeg ikke tar helt feil så koster P5B-E PLUS ca. 1200,- og da kan jeg vel kjøpe mATX med G33 fra Gigabyte da det klokker opp mot 400-500FSB (Beste mATX ) men om det none gang kommer til norge da .... 8664907[/snapback] Får jo P5B vanilla som gjør 500 fsb... Koster vel 500,- som demokort rundt om. Det har heller ikke noen heatpipe. Eneste minuset er lav volt til minne (2,1v) og ingen justering av vfsb(?). Men ellers et godt kort. Forskjellen mellom G33 og 965 er vel ikke så stor. Med mindre G33 kan kjøre høy fsb samtidig med enda høyere divider til minnet og mangler fsb hull. Jeg vet ikke nok om G33 til å uttale meg der dessverre.... Og 99% av de heatpipene som brukes på hovedkort er bare noen tomme kobberrør. Så de fungerer like godt som varmeoverfører som en rull med teip... Og i tillegg så er de fleste hkene laget slik at varmerøret går bak og montert i en ribbe over mosfetene til pwm med gjerne en gummimatte imellom. Altså ingen god løsning det heller. Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei. Dette kortet skal jeg ha, istedenfor Striker Ex..: Asus P5W64 WS Professional Passer meg perfekt Les denne testen: http://www.hothardware.com/articles/Asus_P...erboard/?page=1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Vel har ikke noe bruk for PCI-X og 2000,- blir for mye for et 650i SLI HK .... Ellers takk for tips ..... sikkler egentlig litt på denne, er jo supert for mATX å være og skal ha meg et mATX system også etterhvert med en E2140 .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå