thomassit0 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Flere ganger har det skjedd, går inn på en artikkel, den lastes halvferdig, og så står den bare på venter på track.adform.net uten at det skjer noe mer. Den sto i flere minutter nå uten å komme noe sted. Kan dere fikse dette amobil ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Her er screenshot. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg og har vært borti dette, men det står som regel bare et par-tre sekunder og henger, så jeg har ikke tenkt så mye over det. Har egentlig lagt skylden på brannmurer og andre hindringer i "veibanen" ... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kan garantere at denne meldingen ofte dukker opp og det går tregt... Lenke til kommentar
pej Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dette er en annonseserver som ligger utenfor vårt nett. Om denne skulle være treg, er det derfor lite (ingenting) vi kan gjøre for å fikse det problemet dessverre. Jeg er derimot sikker på at evt. tekniske problemer som de måtte oppleve vil bli tatt hånd om kjapt, siden denne er i bruk på flere større sider, og ikke bare på Amobil.no. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Tydeligvis ikke, det er sånn fremdeles på denne hvertfall: http://www.amobil.no/artikkel/fra_virkelig..._for_you-/39517 Det er jo litt dumt for dere og oss om eksterne annonse servere hindrer folk i å komme inn på artiklene deres. Endret 23. mai 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Med blokkering av annonser, slipper man å vente. Jeg blokkerer ikke annonser vanligvis for nettopp å støtte de sidene jeg frekventerer, men når siden "henger" pga en treig annonseserver, blokkes de fortere enn svinnt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
pej Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tydeligvis ikke, det er sånn fremdeles på denne hvertfall: http://www.amobil.no/artikkel/fra_virkelig..._for_you-/39517 For akkurat den artikkelen er det nok ikke den eksterne annonseserveren som er synderen. Problemet er at det er lagt inn en video i artikkelen, og din ISP (Tele2) ikke klarer å snakke med vår videoserver. Se denne tråden. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har også irritert meg ganske mye over "Venter på track.adform.net", så nå bruker jeg Adblock Plus på firefox! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå