kjonix Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har søkt etter svar, men finner ikke ut av det. Jeg henter inn RSS feed fra min blogg som skal publiseres i CMS løsningen. Feeden vises fint, men æøå blir til små firkanter. Jeg har prøvd meg frem med ulik charset uten hell... Når jeg ser i kilden, viser æøå riktig... Blogg: Wordpress CMS: CMS Made Simple Veldig takknemlig for svar! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er en stooor trad om dette.. som merkelig nok IKKE har bltit sticky enda.. Skal prove a finne den igjen, igjen. Der fant jeg den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&st=0&p=8645704 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er en stooor trad om dette.. som merkelig nok IKKE har bltit sticky enda.. Skal prove a finne den igjen, igjen. 8645668[/snapback] Det trengs ingen sticky. Info + link til den store og lange tråden for mer info ligger i FAQ-en. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Korrekt, vi kan ikke ha 1 sticky per emne. Stenger denne, så får spørsmål stilles i samletråden. Husk å lese første innlegg først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg