eierdegics Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) CLAYMORE Ey, har nettopp sett ferdig episode 7 av Claymore og syntes den absolutt fortjener sin egen tråd. Kort sakt handler serien om heite kvinner med sverd som dreper monster. Animasjonen er veldig bra, minner litt om Berserk og Blood+. Du blir fort hekta på serien etter de første episodene. Dette er en anime med masse action og blod. Anbefales! Mer info: animenfo.com animenewsnetwork Endret 18. mai 2007 av eierdegics Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hmm... Merkelige tråder, disse anbefalingstrådene. De gjør meg alltid så hekta på nevnte serier. Du gidder ikke poste noen screens fra de siste episodene da? Bare så jeg kan se hvordan tegnekvaliteten er? Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Hmm... Merkelige tråder, disse anbefalingstrådene. De gjør meg alltid så hekta på nevnte serier. Du gidder ikke poste noen screens fra de siste episodene da? Bare så jeg kan se hvordan tegnekvaliteten er? 8643607[/snapback] Har ingen screens atm, men sjekk ut på youtube. Noen folk har uploada noen episoder. Men anbefaler helst å laste ned episodene for best kvalitet:P link Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Høres/ser fett ut. Sjekker det ut i morgen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 OMG lizzm, sorry for at sier detta asså; men dere har lissm tett med bæsj i trynet! In yo face! 8644311[/snapback] Det har mordi og Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 mangaen er også ganske bra har ikke kommet så altfor langt i den enno men får se og speede litt opp ^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hmm... Merkelige tråder, disse anbefalingstrådene. De gjør meg alltid så hekta på nevnte serier. Du gidder ikke poste noen screens fra de siste episodene da? Bare så jeg kan se hvordan tegnekvaliteten er? 8643607[/snapback] Har ingen screens atm, men sjekk ut på youtube. Noen folk har uploada noen episoder. Men anbefaler helst å laste ned episodene for best kvalitet:P link 8643845[/snapback] youtube er da ikke rettplass for og sjekke kvaliteten da , crappy bilde der uasett liksom Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg tok sjansen, jeg Javel, vi har sett grunntrekkene i plottet før, og serien er ikke nyvinnende på noen som helst måte, men den eier lell Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Haji Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Claymore er en utrolig kul anime, minner som du sa om Blood+ . Har sett alle episodene hittil, altså 8 episoder. Episode 9 sendes på TV i morgen 29. Mai. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 mangaen er også ganske bra 8645250[/snapback] Bare ganske bra? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da har jeg set alt av blood+ også. Synd at serien var interressant kun i pulser. De rolige partiene er alt for rolige og lange.. Lenke til kommentar
akan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 mangaen er også ganske bra 8645250[/snapback] Bare ganske bra? 8732060[/snapback] har ikke lest så mye enno sitter med mange prosjekter på hånden Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) weeey Eclipse har nettopp blitt ferdig med sub til 10'ern Edit: Episode 10 var rå, bra animasjon og visning av abilities til claymore'ne Endret 6. juni 2007 av eierdegics Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ganske kul serie. Digg animasjon også. Ser sikkert episode 10 i morgen. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Fantastisk anime jeg startet på i går, en av årets mest interresante imo Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Da har jeg set alt av blood+ også. Synd at serien var interressant kun i pulser. De rolige partiene er alt for rolige og lange.. 8735479[/snapback] Det kalles historie, istedet for hack, slash and I p00n j00 n00b. - D.J. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kan godt hende, men jeg foretrekker mer interressant dialog enn som så. De kan ihvertfall booste animasjonen i disse partiene så jeg har noe å se på. Det er fullt mulig å lage storypartier uten at de blir uendelig kjedelige. Utallige eksempler på nettopp det. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har sett alle epiodene som har kommet så langt og jeg må bare si at dette er en anime folk bør få med seg. Bra story, animasjon og spenning. Er vel bare å vente til neste uke for neste episode Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Skaffer et par episoder nå. Er virkelig spent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå