jeeeez Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hvordan kan jeg få oppløsningen 1280x800 i battlefield 2? Leste et eller annet sted at man høyreklikka snarveien og forandre et eller annet der? Takker for svar! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Fant noe som antageligvis kan hjelpe deg, i denne tråden. Prøv følgende: Gå inn i egenskapene til snarveien du starter BF2 med. Endre teksten som står i "mål". (hos meg står det: "C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1) Legg til oppløsningen du vil spille i på slutten av dette: +szx 1280 +szy 768 (Hos meg blir det "C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 768 ) szx og szy er oppløsningen du vil spille i. Du må selvfølgelig velge en oppløsning som TV'en/monitoren din støtter. Husk å ikke starte spillet fra andre steder enn denne snarveien! NB: Dette er også måten å få widescreen i BF2, uten at bildet blir strukket ut av aspect. Du får ikke widescreen i menyene, kun i spillet. 8549945[/snapback] Nå skal det sies at dette gjaldt widescreen tv, men vil tro dette vil fungere for deg også. Endret 17. mai 2007 av Mevon Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Var AKKURAT den posten jeg så for en stund siden som jeg tenkte på! Tusen takk for hjelpen til å finne den! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) når jeg prøver dette kommer vil ikke spillet starte.. Oppløsningen jeg vil ha er 1680x1050 Noen tips? Edit; jeg skrev vist feil, men nå fungerer det Endret 25. august 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Men hvis du endrer på oppløsningen gjennom menyen, vil den overskrive det man skrev i snarveien? I så fall, hvordan endrer man grafikkvalitetsvalg uten å endre oppløsning... Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 prøvde allt funker ikke kommer finner ikke filen :S prøvd flere millioner ganger xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå