Propaganda Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har en på vennelista som er veldig ustabil i forhold til å ta imot meldinger. Uansett hvilken pc hun sitter på, så kommer plutselig ikke meldingene jeg sender frem, mens andre ganger går det helt fint. Jeg har også sitti på forskjellige pc'er når problemet har vært til stede, så det er ikke noe med pc'ene trur jeg. Anyways...Noen som har vært borti dette før? Er bare hun og ingen andre jeg har dette problemet med, og hun sier også at det ikke bare er meg som har problemer med å sende meldinger til henne. Noen som har noen tips? Proppen Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har samme problem med en enkelt kontakt jeg og. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er noe rart med msn om dagen ja. Min case: Logger på og alle brukere kommer opp. Men får at de skal få sendt til meg må jeg sende til dem først. I noen tilfeller står jeg også som offline helt til jeg sender ei meld. Fan ta m$ eller telenor. Testa på 4 pc`er, 1 psp og rota med forskjellige routere og modemer, samt prøvd å koble meg rett i speedtouchen. UPnP er aktivert på modemet og på msn står det også at jeg er tilbkobla upnp uten problemer. Lenke til kommentar
leao Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har akkurat det samme problemet selv. Folk får ikke skrevet til meg med mindre jeg skriver til dem først, og hvis de ikke svarer med en gang, så får de melding om at "beskjeden kan ikke sendes til alle mottakere". Litt problematisk. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Litt Problematisk! Åssen får en sendt mail og sagt ifra til microsoft da. Siden brukere ligger på forksjellige servere så er det jo ikke et problem som tilfaller alle skulle jeg tro? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Funker med gamle msn kontoen min, da er det ikke feil lengre. Er en eller anna authentication server som inneholder info om brukern osv som sikkert er er feil Lenke til kommentar
hysoto Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Litt Problematisk! Åssen får en sendt mail og sagt ifra til microsoft da. Siden brukere ligger på forksjellige servere så er det jo ikke et problem som tilfaller alle skulle jeg tro? 8611833[/snapback] Mulig du kan rappotere feilen på linken under. Og si at det er mange med samme problemet, om det er rett sted å sende da, eller at flest mulig klager sin nød dit. Irriterer meg grønn over det nå http://support.msn.com/eform.aspx?productK...mail&ct=eformts Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Funker med gamle msn kontoen min, da er det ikke feil lengre. Er en eller anna authentication server som inneholder info om brukern osv som sikkert er er feil 8612003[/snapback] yea, opplevde det samma. Fikk henne til å logge på en annen konto, og da har det gått bra hittil. Merkelig greier detta her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå