Ashaman Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Her er kommentartråden til prosjektet mitt Doon Shadar. Kom med ris eller ros. Tips er bare bra å få, så kan jeg få prosjektet mitt enda bedre. Doon Shadar betyr da; Black Shadow. Og stammer fra Det Gamle Tungemålet som man finner i bokserien Tidshjulet/Wheel of Time av Robert Jordan. Så bare prat ivei folkens! Edit: fikk litt problemer med bildene, men det kommer snart, jobber med saken. Edit: der, endelig. Fikk fiksa det. - Ashaman Endret 15. mai 2007 av Ashaman Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Oijoij! Meget pent dette her! Hva er den grå greia på venstre siden? Er det en på høyre også? Venter spent på flere updates, ikke mange som bygger inn kabinettet i tre, spennende Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Takk for at du er så positiv. Tenker du på det halve PVC-røret man ser på siden? Det som er festet til døren? Dersom det er det, så er det en på høyre side også ja. Jeg har ikke fått tatt bilder av det, men det er skjert ut mønster i de halve rørene nå, og så skal jeg ha endel grønne deoder inni der, slik at det lyser ut. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Aah, da skjønner jeg Vel, keep it up! Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg liker prosjekter ditt veldig godt:) skal følge med dette, stå på! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg hadde faktisk noe av den samme ideen da jeg skulle lage eget prosjekt, men bestemte meg heller for å lage fr abunnen av. Dette ser jo stilig ut, og mye bedre enn jeg hadde trodd når en bygger inn kabinettet i tre! Gleder meg til flere updates! Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 i like it holder på med et abinett på siden og modder jeg og. tenkte og ike si no om det men gjorde det nå fikk litt insperasjon på denne Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Dødsbra prosjekt! Stå på. Dette er en av de bedre prosjektene på lenge. Så dette blir nok om mulig enda bedre etterhvert. Gleder meg.! Igjen, STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Takk for all den positive tilbakemeldingen folkens. Skal se om jeg ikke kan få gjort endel i morgen, etter jobb. Er snart på stadiet til at jeg skal lakkere. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Takk for all den positive tilbakemeldingen folkens. Skal se om jeg ikke kan få gjort endel i morgen, etter jobb.Er snart på stadiet til at jeg skal lakkere. 8604732[/snapback] Ikke noe problemer med postiv tilbakemelding til et så bra prosjekt! Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Lurer på en liten ting før jeg stikker ned i kjelleren og fortsetter moddinga mi. Hvordan funker voicecontrolleren på Clas Ohlson sin katode. Den blå (som egentlig lyser hvitt). Om jeg ikke får den til å funke så setter jeg inn deoder istede, blir mer blåere lys da. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har ikke lagt merke til at Clas Ohlsson har katoder? Har du en link, Ashaman? Goscinny Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Har ikke lagt merke til at Clas Ohlsson har katoder? Har du en link, Ashaman? Goscinny 8612523[/snapback] Nei, desverre. Fant den ikke på nettsidene til Clas Ohlson. Men kjøpte den på Down Town i Porsgrund. Var ikke noe spesifike merker på den heller. Kan ta et bilde senere, men trur jeg driter i den. UPDATE kommer nå! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Dette er en veldig god start på casemod-karrieren Ashaman, spennende prosjekt! Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Takk for det. Huff, har fått problemer med bildene som jeg hoster på Imageshack.us. Skjønner det ikke helt, er til og med registrert der, men bildene bare forsvinner. Er det noen som veit om en bra side å hoste på? Skal til å prøve photobucket, men frister ikke veldig å bytte ut alle lenkene på prosjektet. Hehe Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg bruker imageshack.us. Det er litt treigt, men det funker fett ... Har ikke opplevd at bilder forsvinner eller at de er nede. Goscinny Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 De er bare borte, finner dem på profilen min på siden deres, men når jeg går inn på det så står det at det ikke er der. Og er noen som bare er borte rett å slett. Skal prøve med photobucket nå. Kommer en mini-update straks. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 photobucket er jeg meget fornøyd med! Lenke til kommentar
Megern Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Så på prosjektet ditt nå, dette var bra. Plexien var også fin, dette tror jeg nok blir velykket. Stå på, og lag fler updates Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 "1 Gp mobilkamera" Har du 1gigapiksel så er det jo veldig bra kamera må jeg si .. Skjønte hva du mente men måtte bare nevne det... Det er et bra prosjekt. Syns de pilotbryterene ikke passet helt inn.. men Veldig bra. Fortsett med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå