Gå til innhold

Kommentartråd til: Doon Shadar aka Black Shadow.

Anbefalte innlegg

Her er kommentartråden til prosjektet mitt Doon Shadar.

Kom med ris eller ros. Tips er bare bra å få, så kan jeg få prosjektet mitt enda bedre.

Doon Shadar betyr da; Black Shadow. Og stammer fra Det Gamle Tungemålet som man finner i bokserien Tidshjulet/Wheel of Time av Robert Jordan.

Så bare prat ivei folkens! :thumbup:

Edit: fikk litt problemer med bildene, men det kommer snart, jobber med saken.

Edit: der, endelig. Fikk fiksa det.

- Ashaman

Endret av Ashaman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for at du er så positiv.

Tenker du på det halve PVC-røret man ser på siden? Det som er festet til døren?

Dersom det er det, så er det en på høyre side også ja. Jeg har ikke fått tatt bilder av det, men det er skjert ut mønster i de halve rørene nå, og så skal jeg ha endel grønne deoder inni der, slik at det lyser ut.

Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk noe av den samme ideen da jeg skulle lage eget prosjekt, men bestemte meg heller for å lage fr abunnen av. Dette ser jo stilig ut, og mye bedre enn jeg hadde trodd når en bygger inn kabinettet i tre!

Gleder meg til flere updates!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Takk for all den positive tilbakemeldingen folkens. Skal se om jeg ikke kan få gjort endel i morgen, etter jobb.

Er snart på stadiet til at jeg skal lakkere.

8604732[/snapback]

Ikke noe problemer med postiv tilbakemelding til et så bra prosjekt! :blush:

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting før jeg stikker ned i kjelleren og fortsetter moddinga mi.

Hvordan funker voicecontrolleren på Clas Ohlson sin katode. Den blå (som egentlig lyser hvitt). :hmm:

Om jeg ikke får den til å funke så setter jeg inn deoder istede, blir mer blåere lys da.

Lenke til kommentar
Har ikke lagt merke til at Clas Ohlsson har katoder? Har du en link, Ashaman?

Goscinny ;)

8612523[/snapback]

Nei, desverre. Fant den ikke på nettsidene til Clas Ohlson. Men kjøpte den på Down Town i Porsgrund. Var ikke noe spesifike merker på den heller. Kan ta et bilde senere, men trur jeg driter i den. :p

UPDATE kommer nå!

Lenke til kommentar

Takk for det.

Huff, har fått problemer med bildene som jeg hoster på Imageshack.us.

Skjønner det ikke helt, er til og med registrert der, men bildene bare forsvinner.

Er det noen som veit om en bra side å hoste på?

Skal til å prøve photobucket, men frister ikke veldig å bytte ut alle lenkene på prosjektet. Hehe

Lenke til kommentar

De er bare borte, finner dem på profilen min på siden deres, men når jeg går inn på det så står det at det ikke er der. Og er noen som bare er borte rett å slett. Skal prøve med photobucket nå.

Kommer en mini-update straks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...