Gå til innhold

Wood-cube, lager cube sjølv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eigentle ikkje. Tegna nett før eg skar opp korleis eg ville ha det, men det var berre formen. Skal sette meg ned og tegne så godt eg kan korleis det vil sjå ut :)

Har prøvd meg i Sketchup, men eg fekk da ikkje heilt til :( Men men, skal tegne for hand eg ;)

Lenke til kommentar

Kan du ikke måle litt og slikt? Vanlig ATX-HK er 204 x 300 mm, cirka, om jeg husker rett. Sjekk også at skruehullene passer (gjør ganske sikkert det om den fysiske størrelsen stemmer).

Det beste er jo å prøve og montere ett ATX-HK.

Hvor gammelt er det?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Kan du ikke måle litt og slikt? Vanlig ATX-HK er 204 x 300 mm, cirka, om jeg husker rett. Sjekk også at skruehullene passer (gjør ganske sikkert det om den fysiske størrelsen stemmer).

Det beste er jo å prøve og montere ett ATX-HK.

Hvor gammelt er det?

Goscinny ;)

8612612[/snapback]

Ehm, ja. Er vel ifra 96 eller noko sånt :hmm: Eller det nyare? Men eg skal måle. Det er jo det enklaste.

Lenke til kommentar
Det jeg har er kjempegammelt, men virker gull :) Det er ikke etter dagens standarder. IO-shieldet har f.eks. en litt annen festemåten, men det funker kjempebra fordiom :)

Goscinny ;)

8632186[/snapback]

Javel, men eg skal prate med IT-ansvarleg på rådhuset. Har pratt mykje med han før. Han som valde kva som skulle vere i den første datan min for 3-4 år sidan. Og den brukar eg idag og den held fortsatt mål ;) Kan hende det er nokon datamaskiner på rådhuset som ikkje blir brukt. Da tek eg hk-brettet hvis det er i ein del, og ikkje to som det eg har. Og hvis ikkje det er noko der, så reiser eg til Datapart. Burde klare å skaffe meg eit hk-brett da, håpar eg :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Takk Narkan, førstemann på lenge som har kommentert prosjektet :!:

Men no blir det ei stund til neste update. Reise til Sverige i cirka 10 dagar, skal blant anna på traktorpulling :D Er eg heldig finn eg ein databutikk og.

Snakkast om rundt 10 daga :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fekk ein ide angåande hk-brettet: Eg festar hk-brettet på "innsida", da er det lett å komme til. Og for å skjule kor skeivt og stygt det er bak, så festar eg strimler med diverse stoff og lignande Da blir det forhåpentlig nok til å skjule kantane og sånt, i tillegg så kjem det til å sjå bra ut, trur eg.

Kva trur de om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...