Gå til innhold

Mythbusters - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke discovery. og blir sur hver gang folk snakker om hvor kul denne serien er

8596278[/snapback]

 

Elsker alle de gangene de sprenger ting eller skyter med våpen. Husker den episoden da de testet om du kunne svømme under vann for å unngå å bli skutt. :thumbup:

8596385[/snapback]

Det var da ikke så mye action. Jeg synst episoden da de skulle se om en bombe kunne dempe et fall. Dét var en ganske vill eksplosjon.

 

De har testet bra mye rart der egentlig.

Lenke til kommentar
har ikke discovery. og blir sur hver gang folk snakker om hvor kul denne serien er

8596278[/snapback]

 

Elsker alle de gangene de sprenger ting eller skyter med våpen. Husker den episoden da de testet om du kunne svømme under vann for å unngå å bli skutt. :thumbup:

8596385[/snapback]

Det var da ikke så mye action. Jeg synst episoden da de skulle se om en bombe kunne dempe et fall. Dét var en ganske vill eksplosjon.

 

De har testet bra mye rart der egentlig.

8596712[/snapback]

 

Den beste med våpen jeg kom på for øyeblikket. Prøvde å gni det inn. :(

 

Den når de sprengte sementbilen var jo ekstrem da. Elsker lyden som kom når den eksploderte. :D

Lenke til kommentar

Det var passe sykt.

 

En ting som iriterer meg litt, det er at det virker som de overser en del små ting som kan ha innvirkning på resultatene.

 

Ta f.eks. Ninja episoden(Sesong 5 e. 9). Der de skulle teste ninja-myter. De skulle se om det var mulig å stoppe et sverd med hendene. De kom fram til at det ikke var mulig å gjøre det. Men så har det seg slik at menneske hender ikke er laget av gummi, også har de bein i tillegg. Jeg tror de kunne greid å fått andre resultater hvis dem hadde brukt noe som var mer menneske aktig. Det ideelle hadde jo selvfølgelig vært en ekte hand.

Lenke til kommentar
har ikke discovery. og blir sur hver gang folk snakker om hvor kul denne serien er

8596278[/snapback]

 

Elsker alle de gangene de sprenger ting eller skyter med våpen. Husker den episoden da de testet om du kunne svømme under vann for å unngå å bli skutt. :thumbup:

8596385[/snapback]

Det var da ikke så mye action. Jeg synst episoden da de skulle se om en bombe kunne dempe et fall. Dét var en ganske vill eksplosjon.

 

De har testet bra mye rart der egentlig.

8596712[/snapback]

 

Den beste med våpen jeg kom på for øyeblikket. Prøvde å gni det inn. :(

 

Den når de sprengte sementbilen var jo ekstrem da. Elsker lyden som kom når den eksploderte. :D

8596802[/snapback]

flaks at du bor i levanger, da jeg er alt for lat for å dra dit å skade deg. :p

Lenke til kommentar
flaks at du bor i levanger, da jeg er alt for lat for å dra dit å skade deg. :p

 

Da bare fortsetter jeg da.

 

Husker en ganske morsom myte de testet. Om de kan skyte på en bil så den sprenges.

Gikk det?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei, men de greide det med en god mengde tracerskudd.
Endret av lago
Lenke til kommentar

herlig program m selv om de tar sikkerheten litt for alvorlig. Sier ikke at de ikke skal ta hensyn til sikkerhet , men for å sprenge en kinaputt trenger de bombemannskap,brannmannskap, og en bunker på standby..... jaja kvaliteten på¨programmet lider iallefall ikke av det da

Lenke til kommentar
herlig program m selv om de tar sikkerheten litt for alvorlig. Sier ikke at de ikke skal ta hensyn til sikkerhet , men for å sprenge en kinaputt trenger de bombemannskap,brannmannskap, og en bunker på standby..... jaja kvaliteten på¨programmet lider iallefall ikke av det da

8598461[/snapback]

 

Eksempler? Kan ikke huske at de har sprengt noe som ikke krever sikkerhet.

Lenke til kommentar
Ja det er vel altid noe som gjør at de ikke får et svar som er 100% riktig, men de kan få bevist ganske bra at det mulig/ikke mulig. flott serie, elsker å se på de og hvordan de løser de forkjellige mytene, eneste som irriterer meg litt er Kari Byron.

8597092[/snapback]

 

Kari? Er du kommet ut av skapet eller? *Kødde* Kari er jo virkelig noe av det nydeligste som er vist på tv på lang tid. Elsker å hvile øynene på henne når jeg har muligheten til det :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ja det er vel altid noe som gjør at de ikke får et svar som er 100% riktig, men de kan få bevist ganske bra at det mulig/ikke mulig. flott serie, elsker å se på de og hvordan de løser de forkjellige mytene, eneste som irriterer meg litt er Kari Byron.

8597092[/snapback]

 

Kari? Er du kommet ut av skapet eller? *Kødde* Kari er jo virkelig noe av det nydeligste som er vist på tv på lang tid. Elsker å hvile øynene på henne når jeg har muligheten til det :-)

8598816[/snapback]

Hun er vel modell for FHM eller noe slikt. Hun pratet om det på et av programmene. Det var programmet med mentos + brus = fontene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...