Gå til innhold

The Unit - special forces unit - SPOILERE

Anbefalte innlegg

obs; denne tråden vil inneholde diskusjon om siste episode som er sendt i USA. (tror ikke serien går i Norge p.n.)

En av de bedre "militær" seriene som er laget, gårsdagens sesongavslutning (?) av sesong 2, episode, 23, var mektig.

The Unit blir etter all sannsynlighet "shut down":

The Unit faces its greatest threat when they are investigated by the Government for their actions. Each man must make difficult choices, which may put their entire team in jeopardy.

spoiler for deg som ikke har sett ep 23 enda.

Flere av gutta i fengsel, Brown i fengsel CIA, Blane (og Grey?) på flukt.

Klarer Jonas og finne ut av dette?

og Tiffy? makan til slut, måtte hu brenne, den heksa!

Er sesong 3 bekreftet foresten?

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva med å legge ting i spoiler da, jeg har fremdeles ikke sett de siste episodene

8580672[/snapback]

ja, ok, men i andre slike tråder fungerer det slik at når siste episode er sluppet i USA, er det ok og diskutere den.

Lenke til kommentar
hva med å legge ting i spoiler da, jeg har fremdeles ikke sett de siste episodene

8580672[/snapback]

ja, ok, men i andre slike tråder fungerer det slik at når siste episode er sluppet i USA, er det ok og diskutere den.

8582610[/snapback]

Du burde varsle om spoilere i trådtittelen hvis det skal være sånn. Og The Unit får en ny sesong hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar

8580672[/snapback]

8582610[/snapback]

Du burde varsle om spoilere i trådtittelen hvis det skal være sånn. Og The Unit får en ny sesong hvis jeg husker rett.

8632961[/snapback]

stemmer det, the unit er fornyet!

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 1 år senere...

Likte godt sesong 4 eg. Synd denne serien er kansellert nå. Den "enkle" formen for armyaction der heltene får til det meste, og ingenting er som du tror (selv om det er enkelt å gjennomskue omtrent hele tiden) fenger meg.

Lenke til kommentar
hadde vært virkelig synd og ikke få se gutta igjen til høsten igjen, får håpe de ikke blir lagt ned for godt

Den er det. Skal nok en del til før den oppstår igjen.

arg nekter og tro det :) leste en eller annen ryktebørs om at det kan stemme men det sjer jo hver vår :s

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...